بازدید رئیس فدراسیون فوتبال از جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی

0
133

رییس فدراسیون فوتبال، در چهارمین روز از برگزاری جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران به بازدید از این مسابقات پرداخت.

مهدی تاج همراه با تنی چند از مدیران فدراسیون فوتبال ایران، در محل برگزاری جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران حاضر شد و دقایقی به تماشای بازی رشته PES2019 در محل استیج مسابقات نشست.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در جریان این بازدید گفت: حضور تعداد زیادی از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای، از ۵ ساله تا ۴۵ ساله در این رویداد قابل توجه بوده و تاکنون چنین جو مثبتی را تجربه نکرده بودم.

وی با بیان این که فدراسیون فوتبال علاقه‌مند به فعالیت در حوزه بازی‌های ویدیویی و برگزاری مسابقات است گفت: در این خصوص کمیته‌ای از ۶ ماه پیش شکل گرفته و در حال مطالعه این موضوع هستیم.

تاج ادامه داد: روزی که فدراسیون به حوزه فوتبال ساحلی وارد شد، تعداد کمی بازیکن در این رشته فعالیت می‌کردند. اما به تدریج فیفا این رشته را به رسمیت شناخت و اکنون نه تنها لیگ پویایی در کشور وجود دارد، که استادیوم‌های فوتبال ساحلی بوشهر و کیش از بهترین مجموعه‌ها در دنیا هستند. در خصوص بازی‌های ویدیویی نیز چنین مسیری قابل تصور است و هر کمکی از دست‌مان بر بیاید انجام می‌دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع نیاز به بررسی و مطالعه بیشتر دارد ولی می‌توان تصور کرد که لیگ ایران شبیه‌سازی شده و هم‌زمان با برگزاری مسابقات، طرفداران تیم‌ها نیز با هم به صورت الکترونیکی به مسابقه بپردازند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها