بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران

0
135

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بازدید از جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران پرداخت و با بازی‌سازان و بازیکنان حاضر در این رویداد گفت‌وگو کرد.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در جمع خبرنگاران گفت: جمعیت قابل توجهی در کشور به بازی‌های ویدیویی می‌پردازند و براساس طرح آمارگیری سال ۹۶، در ایران بیش از ۲۸ میلیون بازیکن داریم که در هفته حداقل دو ساعت به بازی می‌پردازند.

وی ادامه داد: جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، مصرف کنندگان حوزه بازی را مورد توجه قرار داده و کمک می‌کند تا این گروه با هم ارتباط بهتری پیدا کنند. چنین رویدادی، ظرفیت‌های فراوانی دارد و رقابت سالمی را در میان بازیکنان ایجاد می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که این رویداد هر سال از نظر شرایط رقابتی و گستره جغرافیایی وضعیت بهتری پیدا می‌کند، گفت: امسال به غیر از برگزاری جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی در تهران، دور مقدماتی این رویداد در ۹ استان کشور برگزار شد که اتفاق مثبتی در این حوزه محسوب می‌شود و نشان می‌دهد به عنوان رویدادی قابل توجه، در میان نوجوانان، جوانان و حتی میان‌سالان مطرح است.

صالحی با تاکید بر این که حلقه مصرف کنندگان باید هرچه بیشتر به حلقه تولید کنندگان بازی‌های ویدیویی متصل شوند گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در کنار جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران که حلقه مصرف کنندگان را هدف قرار داده است، برنامه‌هایی در حوزه تولید بازی تعریف کرده است تا این دو حلقه بیش از پیش به هم نزدیک شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها