6 روش برای برگرداندن صفحات بسته شده در کروم

0
1342
 6 روش برای برگرداندن صفحات بسته شده در کروم

روش های مختلفی برای بازگرداندن صفحات بسته شده در کروم در نسخه های مختلف وجود دارد که در این بخش قصد داریم به بررسی آن ها بپردازیم.

یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران با آن رو به رو هستند هنگ کردن سیستم آن ها یا مرورگر کروم است که این مشکل باعث می شود تمام تب هایی که در حال اجرا بوده اند بسته شوند. بیشتر اوقات پیامی ارسال می شود که آیا تمایل به بازیابی صفحات دارید و در صورت قبول کردن آن مرورگر شما به شرایط قبل بازمی گردد. با این وجود روش های متعددی وجود دارد که بتوانید صفحات بسته شده را در مرورگر کروم بازیابی کنید.

ساده ترین روش برای بازگردانی صفحات بسته شده در مرورگر کروم

همانطور که بیان شد روش های متعددی برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد و ساده ترین روش اینگونه است که شما باید در فضای موجود در بالای مرورگر در کنار تب های موجود کلیک راست کرده و گزینه Reopen Closed Tab را انتخاب کنید با استفاده از این روش آخرین تب بسته شده در مرورگر نمایش داده می شود.

در کنار این روش می توانید از کلید های ترکیبی نیز برای بازکردن مرورگر خود استفاده کنید. نگه داشتن کلید ترکیبی CTRL+SHIFT+T نیز همین فرایند را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید آخرین تب بسته شده را دوباره اجرا کنید.

حال یک سوال ایجاد می شود تصور کنید که به تب های مختلفی نیاز دارید و تمام آن ها بسته شده اند، برای برطرف کردن این مشکل نیز روش هایی وجود دارد که می توانید به سادگی به تب ها و صفخات بسته شده دسترسی پیدا کنید.

برای بازگرداندن صفحات خارج شده باید وارد مرورگر کروم خود شوید و سپس گزینه سه نقطه در بالا سمت راست را انتخاب کنید.

در این بخش باید گزینه History را انتخاب کنید و سپس صفحات اخیری که در مرورگر کروم گوشی هوشمند شما بسته شده اند را می توانید مشاهده کنید. برای دسترسی به صفحات بیشتر و قدیمی تر نیز باید در این بخش پس از انتخاب گزینه History اولین انتخاب یعنی History را کلیک کرده و وارد این بخش شوید.

برای وارد شدن به این بخش نیز روش ساده تری وجود دارد و می توانید با استفاده از کلید های ترکیبی CTRL+H وارد بخش هیستوری صفحاتی که تاکنون اجرا شده اند بروید و صفحات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ساده ترین روش برای بازگردانی صفحات بسته شده در مرورگر کروم

ساده ترین روش برای بازگردانی صفحات بسته شده در کروم نسخه اندروید

مرورگر کروم گوشی هوشمند خود را اجرا کنید. در بالا سمت راست یک عدد داخل مربع نمایش داده شده است که نشان می دهد تب های قبلی که اجرا کردید، می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید. برای این موضوع عدد قابل مشاهده را انتخاب کنید و در این بخش می توانید به تمام تب های بازشده در گوشی هوشمند خود توسط مرورگر کروم دسترسی پیدا کنید.با استفاده از این روش ساده می توانید به خوبی به هیستوری دستگاه خود دسترسی پیدا کنید.

روش دیگری نیز برای پیدا کردن صفحات بسته شده در مرورگر کروم گوشی های اندرویدی وجود دارد و برای دسترسی به آن باید وارد مرورگر خود شوید و گزینه سه نقطه را انتخاب کنید. در این بخش قابلیت های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد و در این بخش باید گزینه Recent Tabs را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه می توانید به تب هایی که اخیرا در اختیار شما قرار گرفته است در این بخش قابلیت دیگری نیز وجود دارد که به شما اجازه همگام سازی تب هایی که در دستگاه های دیگر مجهز به کروم را می دهد. به عنوان مثال صفحه ایی که در لپ تاپ خود اجرا کرده اید با این روش می توانید آن را در گوشی هوشمند خود مشاهده کنید. در این میان توجه داشته باشید که حساب کاربری گوگل لپ تاپ شما با گوشی هوشمندتان باید یکی باشد تا بتوانید از این ویژگی جذاب بهره مند شوید.

ساده ترین روش برای بازگردانی صفحات بسته شده در کروم نسخه اندروید

چطور تب های پیش فرض مرورگر کروم خود را شخصی سازی کنیم؟

تاکنون به روش هایی برای برگرداندن صفحات بسته شده در کروم پرداختیم، حال قصد داریم شما را با یک ترفند جدید آشنا کنیم. تصور کنید در حال مشاهده یک وب سایت یا یک ویدئو در مرورگر کروم خود هستید و قصد دارید در صورت بروز مشکل باز هم در هنگام اجرای مرورگر به صورت پیش فرض آن وب سایت لود شود. کروم برای این موضوع قابلیت جالبی دارد که به شما اجازه می دهد زمانی که تب های کروم به هر دلیلی بسته می شوند پس از اجرای مجدد آن باز هم صفحات لود شوند.

برای اجرای این موضوع باید وارد تنظیمات مرورگر کروم شوید و در پنل سمت چپ وارد بخش On startup شوید. در این بخش نیز On startup را پیدا کنید. سه گزینه در اختیار شما قرار می گیرد و اگر قصد دارید پس از بسته شده مرورگر باز هم صفحات قبلی اجرا شوند گزینه Continue where you left off را انتخاب کنید.

چطور تب های پیش فرض مرورگر کروم خود را شخصی سازی کنیم؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها