بازگشت اژدهاها به بازی World of Warcraft

0
267

World of Warcraft: Dragonflight به بازیکنان این امکان را می‌دهد که سوار اژدها شده و جزایر گمشده را کشف کنند و به منطقه جدید آزروت معروف به جزایر دراگون سفر کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، بازی دنیای وارکرفت (World of Warcraft) که  WoW هم نامیده می شود در حال بازگرداندن اژدهاها است. در یک پخش لایو، توسعه دهندگان World of Warcraft از Dragonflight، نهمین توسعه‌ی این بازی در 18 سال گذشته خبر دادند.

Dragonflight بر Dragon Aspects تمرکز خواهد کرد، نگهبانان جادویی آزروت که پس از رویدادهای Cataclysm در 12 سال پیش ناپدید شدند.

بازیکنان به جزایر اسرارآمیز و مخفی سفر خواهند کرد تا پنج منطقه را کشف کنند که هر کدام دارای یکی از پنج بخش اژدها هستند.

کلاس و نژاد جدید  Dracthyr Evokers

Dragonflight همچنین یک کلاس و نژاد جدید به نام Dracthyr Evokers، نژادی از انسان‌نماهای دراکونیک و انسان ها را اضافه خواهد کرد. این نژاد به دو شکل متفاوت است؛ یکی از آن ها شبیه انسان و دیگری شبیه به اژدها است.

Dragonflight مجموعه‌ای از تغییرات را به همراه دارد که شامل سیستم HUD اصلاح‌شده و  اولین بازنگری UI بازی در ۱۸ سال گذشته است.

Dragonflight به جای ارسال هرزنامه به چت برای ساخت سلاح یا زره مورد نظر، یک رابط کاربری جدید اضافه می‌کند که به وسیله آن بازیکنان می‌توانند آنچه را که می‌خواهند بسازند.

علاوه بر تمام تغییرات و به‌روزرسانی‌های جدید، Dragonflight همچنین یک اژدها سواری جدید اضافه می‌کند که بازیکنان می‌توانند آن را سفارشی کنند. هنوز خبری در مورد اینکه آیا مسابقه اژدها برگزار خواهد شد یا خیر، وجود ندارد.

بازیکنان WoW Classic نیز در این اطلاعیه فراموش نشدند و Wrath of The Lich King به زودی در دسترس این مشترکین قرار خواهد گرفت. Wrath of the Lich King که در ابتدا در سال 2008 راه اندازی شد، یکی از محبوب‌ترین و مورد توجه ترین قسمت‌های WoW است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها