چطور تصاویر حذف شده از گوشی های آیفون را بازیابی کنیم؟

0
195
چطور تصاویر حذف شده از گوشی های آیفون را بازیابی کنیم؟

بازیابی تصاویر حذف شده از گوشی های آیفون و سایر گوشی های هوشمند اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارد، تصور کنید که اتفاقی تصاویر موجود در گوشی شما حذف شده اند و شما قصد دارید تصاویر حذف شده را بازیابی کنید، برای این موضوع چندین روش وجود دارد و شما می توانید برای برطرف کردن این مشکل موارد زیر را بررسی کنیم.

در نظر داشته باشید که ممکن است با استفاده از روش های زیر بتوانید تصاویر حذف شده خود را بازیابی کنید. با این وجود نمی توان به طور قطع بیان کرد که تمام تصاویر حذف شده شما با استفاده از روش های زیر بازیابی می شود.

اولین و ساده ترین روشی که برای بازیابی تصاویر خود باید مورد بررسی قرار دهید این روش است که نرم افزار Photos را باز کنید و سپس Album را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید به انتهای صفحه بروید و گزینه Recently Deleted را انتخاب کنید. در این بخش تمام عکس ها و فیلم هایی که را در 40 روز اخیر حذف کرده اید را مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید که پس از 40 روز این تصاویر حذف می شوند و دسترسی به آن ها دشوار تر خواهد شد.

به هر حال اگر عکس مورد نظر شما در ای بخش قرار داشت آن را انتخاب کرده و گزینه Recover را لمس کنید.

انتهای صفحه بروید و گزینه Recently Deleted را انتخاب کنید.

بازیابی تصاویر با استفاده از بکاپ گوشی آیفون

اگر شما از گوشی هوشمند خود بکاپ می گیرد و آن ها را در جایی ذخیره می کنید می توانید به تصاویر حذف شده گوشی هوشمند خود دسترسی پیدا کنید. نرم افزار های مختلفی برای بازیابی بکاپ های گوشی آیفون در اختیار قرار دارد و در این میان می توان در کنار آیتونز به Backup Extractor اشاره کرد. با این وجود اگر می دانید که تصاویر مورد نیاز شما در بکاپ های گرفته شده موجود است می توانید از این روش برای بازگرداندن تصاویر خود استفاده کنید.

با ای وجود اگر ترجیح می دهید از نرم افزار های شخص ثالث استفاده نکنید و از آیتونز استفاده کنید می توانید با ورود به نرم افزار و انتخاب فایل بکاپ خود آن ها را بازیابی کنید و به تصاویر خود دسترسی پیدا کنید.از اتصال گوشی آیفون به کامپیوتر آیتونز شما به صورت خودکار اجرا می شود با این وجود اگر نرم افزار اجرا نشد می توانید آن را از بخش نرم افزار های ویندوز خود پیدا کنید.

برای شروع روند بازیابی با روی آیکون گوشی هوشمند خود کلیک کرده و وارد موبایل خود از طریق آیتونز شوید. حال نیاز دارید که در این بخش روی Restore Backup کلیک کرده و نسخه پشتیبان تهیه شده ای را که می خواهید بازیابی کنید را انتخاب کنید و سپس گزینه Restore Backup را کلیک کنید.پس از اجرای مراحل یاد شده گوشی هوشمند شما ریستارت می شود و می توانید مشاهده کنید  که تصاویر حذف شده بازیابی شده اند یا خیر.

بازیابی تصاویر با استفاده از بکاپ گوشی آیفون

 

 

بازیابی تصاویر گوشی های آیفون از طریق آیکلود

اگر از طریق آیتونز گوشی خود را بکاپ نمی گیرد و از طریق آیکلود این کار را انجام می دهید می توانید تصاویر خود را بازیابی کنید. با این وجود به طور کلی پیشنهاد می کنیم که برای بکاپ گیری از گوشی خود از طریق آیتونز اقدام کنید و تمام اطلاعات خود را بکاپ بگیرید.

در نظر داشته باشید که در این روش تمام اطلاعات گوشی هوشمند شما حذف می شود و سپس باید آن ها را از طریق آیکلود بازیابی کنید، به طور کلی پیشنهاد می کنیم که با استفاده از فایل های بکاپ از طریق آیتونز به سمت اجرای این روش نروید.

با این وجود اگر تصاویر را در آیکلود ذخیره کرده اید باید به بخش تنظیمات گوشی هوشمند خود بروید و گزینه General را انتخاب کنید.

در مرحله بعد گزینه Reset را انتخاب کنید.

حال باید Erase all content and settings را انتخاب کنید، با انتخاب این گزینه تمام اطلاعات شما حذف می شود، کمی صبر کنید تا اطلاعات گوشی هوشمند شما ریست شود، حال وارد بخش تنظیمات اولیه گوشی خود می شوید و می توانید Restore from iCloud Backup را انتخاب کنید تا در صورت حضور عکس در آیکلود شما تصاویر بازیابی شود. در نظر داشته باشید در این مرحله تمام اطلاعات شما حذف می شود.

بازیابی تصاویر گوشی های آیفون از طریق آیکلود

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها