بازیهای بزرگ پلی استیشن تخفیف خوردند

0
1906

کالاسودا – چندین عنوان بزرگ از بازیهای مختص پلی استیشن شامل تخفیف شدند و علاقه مندانی که پیش از این نمیتوانستند ان را بخرند اکنون فرصت خوبی برای این کار دارند.

بسیاری از عناوین فوق العاده پلی استیشن که طی چندین سال گذشته منتشر شدند، و انها را تهیه نکرده اید، اکنون سونی انگیزه انتخاب و خرید آنها را به شما میدهد. این شرکت امروز اعلام کرد که به زودی فروش با تخفیف عناوین  بازیهای بزرگ خود را تحت مجموعه ای به نام Plaustation Hits آغاز خواهد کرد.

این مجموعه شامل مجموعه ای از بازی های باورنکردنی و جذاب پلی استیشن ۴ است که با تخفیف مواجه شده اند. قیمت این عناوین از ۲۰ دلار شروع میشود و بازیهای خانوادگی و حماسی نیز در آن وجود دارند که بسته ای که مطابق تمام سلیقه ها گردآوری شده است.

این تخفیفها در خرده فروشی های منتخب سراسر آمریکا و کانادا و فروشگاه آنلاین playstation store قابل خرید است. خرده فروشان موظف اند این عناوین که شامل تخفیف میشود را در بسته بندی قرمز به جای آبی به مشتریان عرضه کنند تا افرادی که قصد خرید دارند به سادگی بتوانند بازیهای منتخب شامل تخفیف را شناسایی کنند.

این بازیها از تاریخ ۲۸ ژوئن در ایالت متحده آماده فروش هستند. در میان این بازیها نام بازی هایی چون Uncharted 4: A Thief’s End, Doom, Bloodborne, Battlefield 4, The last of Us Remastered, Driveclub, Project Cars به چشم می خورد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید