بازیکنان بازی Fallout 76 اتاق مخفی توسعه دهنده های بازی را کشف کردند!!

0
973
بازیکنان بازی Fallout 76 اتاق مخفی توسعه دهنده های بازی را کشف کردند!!

به تازگی خبرهای جالبی در مورد بازی Fallout 76 منتشر شده که نشان می دهد کاربران و بازیکنان بازی Fallout 76 اتاق مخفی توسعه دهنده های بازی را کشف کردند.

بازیکنان بازی Fallout 76 اتاق مخفی را کشف کردند

به نظر می رسد که داستان ها و مشکلات بازی Fallout 76 تمامی ندارد. گیمرها به تازگی در این بازی آنلاین و RPG یک فضایی مخصوص توسعه دهنده های بازی را پیدا کرده اند که دقیقا همه چی در آن وجود دارد. از اسلحه های قدرتمند و ویژگی های خاص گرفته تا بخش های مخفی بازی که از دید خیلی از کاربران پنهان مانده است. البته پیدا کردن این نقطه عمومی این فضا چندان کار سختی نیست ولی به نظر می رسد که این کاربران از راه های نادرست این فضا را پیدا کرده اند.

جوابیه شرکت Betheda راجع به این موضوع

این موضوع هم باید اشاره کنیم که شرکت Betheda از این موضوع اصلا خوشحال نیست. گزارشات حاکی از آن است که توسعه دهنده های این بازی به صورت اتوماتیک اکانت های این بازیکنان را تعلیق کرده اند زیرا هیچ بازیکنی نباید وارد این فضا شود. یکی از کاربران این موضوع را گزارش داده است که پیامی با موضوع عدم شناسایی محل برقراری ارتباط مواجه شده اند که باعث می شود اکانت آنها به صورت کاملا تعلیق شود و باید این موضوع را توضیح دهند که چگونه وارد این اتاق ممنوعه شده اند. برنامه های ثالث هم که با فروشگاه های بازی Fallout 76 در ارتباط هستند اعلام کرده اند که به هیچ وجه این آیتم های دزدیده شده را خریداری نمی کنند.بازیکنان بازی Fallout 76 اتاق مخفی را کشف کردند

سوالات ناجواب در مورد بازی Fallout 76

شاید صدمه های این اتفاق برای بازی Fallout 76 چندان سنگین نباشد ولی این موضوع روی وجه شرکت bathed تاثیر گذار خواهد بود. این موضوع حالا یک سوال به وجود خواهد آورد و آنکه چرا توسعه دهنده های این بازی چنین فضایی را در بازی عمومی خلق کرده اند؟ یا اینکه چرا آنها این فضا را به صورت محدود برای خود در نظر نگرفته اند؟ توسعه دهنده های این بازی به نظر می رسد که کارهای به اتمام نرسیده بسیاری در این بازی داشته اند و بعضی اوقات این موارد بدون مشکل هم بوده اند ولی به نظر می رسد که این بار با مشکلاتی همراه بوده اند.

مشکلات اخیر Fallout 76

گروهی از بازیکن بازی Fallout 76 در این بازی به صورت هم زمان 3 بمب هسته ای را به هدفی مشخص ارسال کردند. اتفاقاتی که پس از این حمله رخ داده هنوز هم نامشخص است و کسی از آن خبر ندارد و سرورهای بازی به طور کامل از دسترس خارج شد. نسخه بتا Fallout 76 این اجازه را به کاربر ارائه می دهد تا بتواند به رتبه های بالای بازی قبل از نسخه اصلی برسد. آنها هم چنین می توانند از کدهای بمب هسته ای نیز استفاده کنند. گروهی از کاربران این موضوع فهمیده بودند که اگر بمب هسته ای را در زمانی مشخص به بازی بیاندازند ، سیستم از بازی به نام دوران زمین سوخته فعال می شود و هیولایی به نام ملکه هیولاهای سوخته در بازی ظاهر می شود.

نظر شما در مورد اتفاقات اخیر این بازی چیست؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها