بازی‌های جدید سرویس Xbox Game Pass معرفی شدند

0
120

عنوان Children of Morta هم اکنون برروی سرویس Xbox Game Pass در دسترس است. همچنین بازی‌های Gris و A Plague Tale: Innocence به زودی برروی این سرویس عرضه خواهند شد.

به گزارش کالاسودا به نقل از گیمفا، سرویس Xbox Game Pass امروز بازی Children of Morta را به مجموعه‌ی خود اضافه کرد. همچنین عنوان Tekken 7 که پیش از این برروی رایانه‌های شخصی عرضه شده بود، اکنون برای اکس‌باکس نیز در دسترس است. Children of Morta یک بازی نقش‌آفرینی در مورد خانواده‌ای از قهرمانان است. این بازی ترکیبی شایسته از ژانر‌های نقش‌آفرینی، اکشن ماجراجویی و هک اند اسلش است. Children of Morta برروی وبسایت متاکریتیک نمره‌ی ۸۲ را به ثبت رسانده است.

دو بازی جدیدی که قرار است برروی رایانه‌های شخصی برای این سرویس عرضه شوند، Gris و A Plague Tale: Innocence هستند. Gris یک پلتفرمر ماجراجویی است که در حال حاضر برروی IOS، پلی‌استیشن ۴، مک و رایانه‌های شخصی موجود است. این بازی که به خاطر سبک و سیاق هنری خاص خود تحسین شده، در مورد دختری به نام گریس است که در دنیای عجیب و غریب که استعاره‌ای از روان پریشان او است، قدم می‌گذارد. Gris هم اکنون نمره‌ی ۸۳ را در وبسایت متاکریتیک ثبت کرده است.

بازی دوم A Plague Tale: Innocence نام دارد که در سال ۲۰۱۹ برروی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی داستان خواهر و برادری است که باید در فرانسه‌ی طاعون‌زده جان سالم به در ببرند. در این ماجراجویی آن‌ها علاوه بر موش‌های طاعون، باید با اراذل و اوباش خیابانی و همچنین ارتش بریتانیا مقابله کنند. این بازی در وبسایت متاکریتیک موفق به دریافت نمره‌ی ۸۱ شده است.

اگر تا کنون از سرویس Xbox Game Pass استفاده نکرده‌اید، می‌توانید اشتراک سه ماهه‌ی آن را با قیمت تنها ۱ دلار خریداری کنید. مجموعه‌ی بازی‌های آن برروی رایانه‌های شخصی هم اکنون متشکل از بیش از ۱۰۰ عنوان است. با نصب کردن نرم‌افزار موبایل این سرویس نیز می‌توانید از هر جایی بازی‌ها را برروی دستگاه خود نصب کنید.

خوب است که بدانید برخی از عناوین این سرویس، به زودی به دلیل اتمام قرارداد آن را ترک می‌کنند. این عناوین شامل بازی‌های Middle-earth: Shadow of Mordor GOTY، Resident Evil 4، The Division و Tomb Raider: Definitive Edition می‌شوند. Saints Row The Third که به عنوان یک عنوان اکس‌باکس ۳۶۰ در این سرویس وجود دارد نیز به زودی آن را ترک می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها