بازی جدید زلدا که سال 2019 منتشر می شود، بازسازی نسخه قدیمی است؟

0
1067
بازی جدید زلدا که سال 2019 منتشر می شود، بازسازی نسخه قدیمی است؟

اوایل سال جاری اعلام شد که بازی زلدا برای کنسول نینتندو سوئیچ در قالب نام Link’s Awakening منتشر خواهد شد. با این حال به نظر می رسد که  احتمالا یک بازی جدید زلدا در سال جاری داشته باشیم.

این بازی که آخرین نسخه مجموعه روی کنسول Wii بود، میانگین امتیاز ۹۳ را در متاکریتیک ثبت کرده است که کیفیت بالای آن را نشان می‌ دهد. خبر خوب برای دارندگان کنسول نینتندو سوئیچ اینکه شاید شاهد انتشار این نسخه برای این کنسول باشیم.

اطلاعاتی در خصوص این بازی توسط کاربری به نام Vergeben (از طریق شبکه نینتندو لایف) پست شده است که در آن خبر از یک بازی جدید زلدا داده است اما هنوز مشخص نیست که این عنوان برای نینتندو سوئیچ عرضه می شود یا خیر. اما احتمالا زلدا کنسول های دستی نینتندو را هدف قرار داده است و به عنوان یک بازی 2D دو بعدی این عنوان را در فروشگاه اینترنتی نینتندو منتشر خواهد کرد.

بازی جدید زلدا احتمالا بازسازی شده یک نسخه قدیمی است. اما جزئیات در این زمینه در حال حاضر کم است، اما نینتندو می تواند این عنوان را در ماه های آینده اعلام کند و در  بازه نزدیک تر به زمان رونمایی جزئیات بیشتری در این خصوص اعلام خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها