بازی محبوب تتریس 35 ساله شد ؛ یک نوستالژی بی پایان

0
459
بازی محبوب تتریس 35 ساله شد ؛ یک نوستالژی بی پایان

بازی محبوب تتریس یکی از بهترین بازی های پازلی در تمام دوران هاست و تنها بازی مایکرافت نسخه های بیشتری از این بازی فروخته است.

برای افراد در همه سنین بازی های ویدئویی زیادی وجود دارد که می توانند ساعت ها خود را با آن سرگرم کنند. اما در هر سنی که باشید امکان ندارد که بازی هایی مانند پک من، سوپر ماریو یا همان قارچ خور و تتریس را بازی نکرده باشید. این بازی در تاریخ 6 ژوئن، 35 ساله می شود.

فروش میلیون ها نسخه

این بازی محبوب تمام ادوار، تا کنون بیش از 170 میلیون نسخه فروخته است و تنها بازی ای که بر اساس لیست بیشتر فروخته است بازی ماینکرفت است. این بازی یکی از خاطره انگیزترین و قدیمی ترین بازی های دنیا است که توسط شرکت الکترونیک آرتز عرضه شده است. در واقع این بازی یک خانه سازی پیشرفته و مدرن است که از گرافیک بالایی برخوردار است. شما باید بلوک های چند ضلعی که در حال سقوط کردن هستند را به شکلی هدایت کنید که این بلوک ها در یک ردیف قرار بگیرند و سپس آنها را حذف کرده تا امتیاز بگیرید.بازی محبوب تتریس یکی از بهترین بازی های پازلی در تمام دوران هاست

نحوه انجام بازی محبوب تتریس

بنابراین اگر از طرفداران بازی های پر طرفدار خانه سازی هستید به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید و با دوستان خود به رقابت بپردازید و خود را محک بزنید. وظیفه شما در این بازی خوش ساخت و فکری این است که بلوک های چند ضلعی را به مناسب ترین ردیف و مکان خود هدایت کنید تا بتوانید یک ردیف کامل را پرکنید و پس از از بین رفتن آنها امتیاز بگیرید، هرچه بیشتر و سریع تر این کار را انجام دهید امتیاز بیشتری خواهید گرفت .

محبوبیت این بازی یک شبه به دست نیامده و تقریبا کاربران زیادی در دنیا آن را روی کنسول های مختلف مانند نینتندو سوئیچ تا گیم بوی و … بازی کرده اند. تتریس در گیم بوی ها به عنوان یک بازی محبوب و انتخاب اول کاربران بود.بازی محبوب تتریس

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها