بازی موبایلی A 1945 ClassicArcade ؛ اوج هیجان در این بازی جذاب

0
271

بازی موبایلی A 1945 ClassicArcade یکی از جذاب ترین بازی های گوشی های هوشمند است. این بازی ماجراجویی می تواند ساعت ها کاربران را سرگرم کند. این بازی جذاب بیش از 500 هزار بار توسط کاربران دریافت شده است و توانسته امتیاز های بسیار خوبی کسب کند. اگر از علاقه مندان بازی های موبایل هستید پیشنهاد می کنیم دانلود بازی موبایلی A 1945 ClassicArcade را از دست ندهید.
این بازی اکشن ماجراجویی برای گوشی های هوشمند اندرویدی آماده شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. در این بازی شما با ناوگان هواویی خود در آسمان هستید که ناگهان توسط موشک و هواپیما های غول پیکر به شما حمله شده و ناوگان شما نابود می شود. شما در میان بازماندگان این حادثه هستید و تمام قدرت خود را از دست داده اید و باید همه چیز را از نو شروع کنید و با حمله به مناطق تحت پوشش دشمن نسبت به نابودی هواپیماهای آنها و گرفتن انتقام همرزمان خود اقدام نمایید.
این بازی بسیار زیبا گرافیک مناسبی دارد و با قرار دادن شما در محیط های پرهیجان می تواند ساعت های خوبی را برای شما رقم بزند. کنترل این بازی بسیار آسان است و با کشیدن هواپیما با یک انگشت به طرفین انجام می شود که در این میان در شرایط بحرانی امکان استفاده از مزیت های بازی برای نابودی دشمنان امکان پذیر است.
لینک دانلود بازی موبایلی A 1945 ClassicArcade برای گوشی های اندروید
بازی های بسیار زیادی در استور رسمی گوگل قرار دارد اما کمتر بازی را می توان نام برد که در کنار گرافیک بسیار زیبا موضوع بسیار جالبی دارد. به طور کلی پیشنهاد می کنیم دانلود بازی موبایلی A 1945 ClassicArcade را از دست ندهید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها