بررسی بازی موبایلی Iron Maiden: Legacy of the Beast ؛ داستانی پر از هیجان

0
354

بازی موبایلی Iron Maiden: Legacy of the Beast را می توان یکی از پرطرفدار ترین بازی های موبایل سبک اکشن، مبارزه ای در نظر گرفت. این بازی بسیار زیبا داستان هیجان انگیزی را روایت می کند  برای گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید توسعه پیدا کرده است. این بازی جذاب گرافیک جالب توجهی در مقایسه با سایر بازی ها دارد.
داستان بازی موبایلی Iron Maiden: Legacy of the Beast بسیار جالب است. در این بازی شما در نقش فردی به نام ادی قرار دارید. در این بازی وارد دنیای عجیبی می شوید که همه از روی آهنگ ها و شعرهای گروه موسیقی آیرون میدن ساخته شده اند و باید با دشمنان تان مبارزه کنید،  دشمنانی که یک لحظه هم آرام نمی گیرند روبرو شوید و آن ها را شکست دهید تا بتوانید این ماموریت را به پایان برسانید.
در این بازی هیجان انگیز باید تکه تکه های روح ادی که در جاهای مختلف هستند را پیدا کرده و کنار هم قرار دهید تا در نهایت بتوانید دنیا را نجات دهید. ادی ظاهر های مختلفی دارد، هر کدام از این فرم ها ضمن آن که قدرت ها و توانایی های شیطانی به ااو می دهد در واقع معرف بخشی از تاریخچه گروه آیرون میدن است. در طول این بازی گاهی ترس را تجربه خواهید کرد زیر در این بازی شما با موجوداتی شیطانی و البته معروف همچون مرد خبیث، هوراس و ژنرال شرور مواجه می شوید، اگر در نبرد با آن ها پیروز شوید روح موجودات شیطانی که تحت فرمان هر کدام از این شخصیت ها بوده اند تبدیل به سلاح یا متحدی ارزشمند برای ادامه بازی می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها