معرفی بازی موبایلی Ships of Battle Age of Pirates ؛ استراتژیکی و اکشن

0
225
معرفی بازی موبایلی Ships of Battle Age of Pirates ؛ استراتژیکی و اکشن

بازی موبایلی Ships of Battle Age of Pirates یکی از زیباترین بازی های استراتژیک است که سبک و سیاق اکشن نیز دارد. این بازی بسیار زیبا برای گوشی های هوشمند اندرویدی توسعه پیدا کرده و در استور رسمی حضور دارد. این بازی جذاب میلیون ها بار توسط کاربران دریافت شده و توانسته امتیاز های بسیار خوبی را کسب کرده است. این بازی جذاب به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

داستان این بازی چطور است؟

داستان این بازی بسیار جالب است. در این بازی شما در قرن هجدهم و در دریاهای کارئیب قرار گرفته اید. در این بازی زمانی که جزیره باهاما و کوبا تحت فرمان حکمرانان اسپانیایی هستند، ناوگان دریایی امپراطوری اسپانیا اکنون بر دریاهای کارائیب مسلط شده است ولی این بدان معنا نیست که دزدان دریایی که سال ها در این آب ها بودند به این سادگی ها عقب نشینی می کنند. حال زمان آن رسیده است که منابع مورد نیاز خود را تامین کنید و گروهی از دزدان دریایی تشکیل دهید، قدم در آب های کارائیب بگذارید و تمام دشمنان خود را از پیش رو بردارید.

در بازی موبایلی Ships of Battle Age of Pirates باید به جزایر مختلف سفر کنید. این موضوع را در نظر بگیرید که  بازی موبایلی Ships of Battle Age of Pirates 15 کشتی را در اختیار شما قرار می دهد و باید برای ارتقای آن ها تلاش کنید. این بازی بسیار زیبا داستانی ماموریت وار دارد و گرافیک بسیار جالبی را در اختیار کاربران فرار می دهد. کشتی دزدان دریایی شما باید به برترین توپ ها مجهز باشد تا در نبردهای دریایی در برابر کشتی های دیگر شکست نخورید. پس از شکست کشتی ها، می توانید اموال شان را به غارت ببرید و آن ها را در بندر دزدان دریایی به فروش برسانید

لینک دانلود بازی موبایلی Ships of Battle Age of Pirates از استور رسمی گوگل برای گوشی های هوشمند

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها