بررسی بازی موبایلی Stormhill Mystery: Family Shadows

0
194
بررسی بازی موبایلی Stormhill Mystery: Family Shadows

بازی موبایلی Stormhill Mystery: Family Shadows را باید یکی از جذاب ترین بازی های موبایلی پازلی دانست که سبک و سیاق ماجراجویی را دارد. این بازی بسیار زیبا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیردو برای دسترسی به نسخه کامل آن نیاز به پرداخت درون نرم افزاری است. این بازی بسیار زیبا صدها هزار بار توسط کاربران دریافت شده و مورد تایید بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

داستان بازی از یک قصه آغاز می شود و شما به عنوان نقش اصلی داستان وارد شرایطی می شوید که تاثیر یک قصه روی زندگی شما بوده است. این قصه را پدرتان تعریف کرده و و اینگونه است که یک تاجر با خانواده اش در بهترین شرایط زندگی میکرده اند و هیچ مشکلی نداشته اند و با همسرش از داشتن یک زندگی بی نظیر لذت می برند. شخصی به آن ها حسادت می کند و در تلاش برای نابودی زندگی آن هاست. وی با یک طلسم همسر تاجر را ناپدید می کند و تاجر دست از زندگی خود می کشد و دنبال همسر خود می رود.

پس از مدتی شرایط تغییر می کند و پدر می میرد و نامه ای برای شما می گذارد که اوج داستان خواهد بود که در ان نوشته که داستان محبوبت، داستان خانواده ماست و شما مراحلی را برای آزاد کردن روح مادر اغاز می کنید.

بازی موبایلی Stormhill Mystery: Family Shadows به طور کلی دارای ویژگی های بسیار جالبی است که علاوه بر داستان بازی می توان به ویژگی هایی نظیر مکان های مختلف، پازل های خاص، معماهای آسان و سخت و.. اشاره کرد که به بدون شک مورد تایید شما خواهد بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها