بازی های رایانه را کرایه کنید

0
484
بازی های رایانه را کرایه کنید|کالاسودا

بازی های رایانه را کرایه کنید|کالاسوداکالاسودا – شرکت Gamestop سرویس کرایه بازی های ویدئویی به نام PowerPass را راه اندازی کرد.

کرایه فیلم و ویدئو و سی دی های آموزشی و تماشای آنها در خانه کار جدیدی نیست، اما شرکتی این کار را در مورد بازیهای ویدئویی به مورد اجرا درآورده است. شرکت Gamestop که سایتی به همین نام دارد و در حوزه بازیهای ویدئویی فعالیت دارد، تصمیم گرفته است کلوپی برای کرایه بازی تحت نام PowerPass تاسیس کند و ان را به صورت رسمی 19 اکتبر رونمایی کند.

برنامه این مرکز این است که به منبعی تبدیل شود که خرده فروشان نیز بتوانند بازی های مورد نیاز خود را فراهم کنند، همچنین عنوانهای بازی های قدیمی نیز در این مرکز موجود خواهد بود. گیمرها میتوانند با پرداخت 60دلار به مدت 6 ماه کارت عضویت این مجموعه را داشته باشند و در این مدت از بازی های کرایه ای این مرکز استفاده کنند.

 در پایان دوره عضویتشان، اعضا میتوانند یک عنوان بازی را نزد خود نگهدارند. هدف این کار مشارکت بیشتر اعضا و تشویق آنها به استفاده مجدد از خدمات این شرکت است. همچنین با این کار هزینه های گیمرها در تهیه و خرید بازیهای جدید کاهش می یابد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها