بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد ماه جاری معرفی شدند

0
463

اخبار موجود پیرامون بازی های رایگان هر ماه، جذابیت های بسیار زیادی برای کاربران به همراه دارد، از این رو در این مطلب قصد داریم به معرفی بازی های رایگان کنسول ایکس باکس در ماه می 2019 بپردازیم.

کاربران کنسول بازی ایکس باکس همواره علاقه بسیار زیادی به بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد از خود نشان داده اند. از این رو روزهای پایانی هر ماه منتظر اعلام بازی های جدید هستند. در این بخش بازی های رایگان ایکس باکس به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول از بازی هایی که قصد معرفی آن ها را داریم مربوط به کنسول ایکس باکس است و سری دوم بازی های رایگان نیز برای کنسول ایکس باکس 360 است که قابلیت اجرای این بازی ها روی کنسول ایکس باکس وان نیز وجود دارد. برای اطلاع از بازی های رایگان ایکس باکس با ما همراه باشید.

بازی Marooners از روز 11 اردیبهشت به مدت یک ماه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بازی بسیار زیبا که امکان اجرای آن به صورت آنلاین نیز وجود دارد در کنار بازی The Golf Club 2019 که از روز 26 اردیبهشت رایگان می شود ترکیب بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد را برای کنسول ایکس باکس وان تشکیل می دهند.

بازی های رایگان ایکس باکس 360 که از ایکس باکس وان نیز پشتیبانی می کنند

از طرفی دیگر برای کنسول بازی ایکس باکس 360 بازی Earth Defense Force: Insect Armageddon از تاریخ 11 اردیبهشت به مدت 15 روز در اختیار کاربران قرار می گیرد و عنوان دیگر نیز Comic Jumper نام دارد که پس از عرضه رایگان بازی اول در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بازی پرطرفدار نیز از روز 26 اردیبهشت به مدت 15 روز رایگان خواهد بود.

همانطور که بیان شد بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد برای کنسول بازی ایکس باکس 360 روی ایکس باکس وان نیز قابل استفاده از و کاربران این کنسول ارزشمند به تمام عناوین معرفی شده می توانند دسترسی پیدا کنند.

در حال حاضر نیز بازی Outcast: Second Contact برای کنسول بازی ایکس باکس وان در اختیار کاربران قرار دارد و تا روز 25 اردیبهشت کاربران ایکس باکس لایو گلد می توانند آن را دریافت کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها