بازی های رایگان پلی استیشن و ایکس باکس در ماه فوریه 2019 مشخص شدند

0
814
بازی های رایگان پلی استیشن و ایکس باکس در ماه فوریه 2019 مشخص شدند

اخبار موجود پیرامون بازی های رایگان هر ماه، جذابیت های بسیار زیادی برای کاربران به همراه دارد، از این رو در این مطلب قصد داریم به معرفی بازی های رایگان کنسول ایکس باکس و پلی استیشن در ماه فوریه 2019  بپردازیم.

معرفی بازی های رایگان ایکس باکس در ماه فوریه 2019

کاربران کنسول بازی ایکس باکس همواره علاقه بسیار زیادی به بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد از خود نشان داده اند. در این ماه بازی بسیار زیبای Bloodstained: Curse of the Moon که سال گذشته رونمایی شد، در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بازی شباهت های بسیاری به بازی Castlevania دارد. بر اساس اخبار منتشر شده، این بازی بسیار زیبا در تمام ماه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

عنوان دیگر، بازی بسیار زیبای Assassin’s Creed Rogue است. این بازی بسیار زیبا نیز حدود دو هفته در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بازی بسیار زیبا در دو هفته اول ماه در اختیار کاربران قرار می گیرد، البته این موضوع را در نظر بگیرید که این بازی بسیار زیبا در اختیار کاربران ایکس باکس 360 قرار می گیرد.

در سه هفته آخر ماه نیز بازی جذاب Super Bomberman R در اختیار کاربران قرار می گیرد و عنوان Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy نیز در هفته سوم ماه میلادی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

معرفی بازی های رایگان ایکس باکس در ماه فوریه 2019

معرفی بازی های رایگان پلی استیشن در ماه فوریه 2019

کمپانی سونی مانند رویه هرماه خود، بازی های رایگان خود را به صورت رسمی اعلام کرد. این کنسول بازی بسیار زیبا بازی های بسیار هیجان انگیزی را برای کاربران آماده کرده است. بازی های جذاب For Honor و فصل اول بازی هیتمن شرایط بسیار خوبی را برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس ایجاد می کنند. لیست بازی های این ماه پلی استیشن پلاس به شرح زیراست:

  • (For Honor (PS4
  • (Hitman: The Complete First Season (PS4
  • (Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3
  • (Divekick (PS3 and PS Vita
  • (Gunhouse (PS Vita and PS4
  • (Rogue Aces (PS Vita and PS4

شایان ذکر است که عناوین یاد شده این ماه اهمیت بسیار بالایی برای کاربران این کنسول جذاب دارند زیرا حافظه‌ ابری سرویس پلی استیشن پلاس از ۱۰ گیگ به ۱۰۰ گیگ افزایش یافته است که این مورد به خصوص برای کاربرانی که هارد دو ترابایتی دارند، سودمند خواهد بود. در کنار این موضوع، این ماه، آخرین ماهی خواهد بود که بازی های پلی استیشن ۳ و «پلی استیشن ویتا» (PS Vita) در سرویس پلی استیشن پلاس قرار می گیرند. این تغییر بسیار قابل توجه است زیرا بازی‌های رایگان پلی استیشن ۳ از سال ۲۰۱۰ تاکنون در سرویس پلی استیشن پلاس قرار داشته و این تصمیم از جانب شرکت سونی نشان دهنده آن است که این شرکت به سمت جلو گام برمی‌دارد.

معرفی بازی های رایگان پلی استیشن در ماه فوریه 2019

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها