بازی Deathloop؛ شهر اسرار آمیز بلک ریف و راز حلقه‌ی مرگ

0
10

سازندگان بازی دث‌لوپ (Deathloop)ساخته‌ی جدید استودیو آرکین درباره الهامات خود بحث می کنند. دینگا باکابا (Dinga Bakabaکارگردان و سباستین میتون (Sebastien Mitton) کارگردان هنری در مورد بازی صحبت کردند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از  cnet، استودیو Arkane بازی Deathloop را در 14 سپتامبر منتشر کرد که با استقبال جهانی روبرو کرد که از این بازی به عنوان دلیل اصلی فروش  پلی استیشن 5 یاد می کنند.

قبل از Deathloop ، استودیو Arkane بیشتر به دلیل بازی Dishonored شناخته میشد. جادوی بازی های Arkane در سبک آنها نهفته است.

مدیر هنری، سباستین میتون، در این مورد گفت: “ما دوران ویکتوریا را  با بازی [ Dishonored]  ترک کردیم  و دهه‌ی 60  را با استفاده از این بازی زنده کردیم.”

شهر بلک ریف (Black Reef)، جایی که بازی در آن جریان دارد؛ پر از داستان های عجیب و اسرار آمیز است.

میتون گفت: “این ادای احترام به آنچه در جوانی دوست داشتیم؛ است. ما به دنبال تلویزیون و فیلم های جیمز بودیم.” ” در نهایت تمام این رمز و راز ها را در بازی قرار دادیم تا باعث ایجاد انگیزه در بازیکن می شود. این یک سبک از دهه 60 است که ما فکر می کردیم واقعاً به خوبی کار کرده است.”

در حالی که Deathloop در دهه 60 در حال جریان است، به نظر می رسد Blackreef خارج از فضا و زمان است.

آنچه Deathloop را متمایز می کند و از اسم آن مشخص است؛ راز حلقه‌ی مرگ است.

شما به عنوان شخصیت کولت (Colt) در یک معما گیر کرده اید و تنها راه حل آن استفاده از حلقه برای بازدید از قسمت های مختلف جزیره ی Blackreef در ساعات مختلف روز است. مکانیسم حلقه به شما اجازه می دهد شاهد تغییر در جزیره باشید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها