بازی Fortnite برای تمام گوشی های اندرویدی عرضه شد

0
789
بازی Fortnite برای تمام گوشی های اندرویدی عرضه شد

بازی Fortnite برای تمام گوشی های اندرویدی عرضه شدکالاسودا_ به تازگی خبری در مورد بازی Fortnite و شرکت تولیدکننده این بازی یعنی Epic منتشر شده است که نشان می دهد این بازی دیگر برای تمام گوشی های اندرویدی قابل استفاده است.

دانلود بازی Fortnite در گوشی های اندرویدی

کمپانی Epic امروز اعلام کرد که بازی Fortnite را کاربران می توانند در همه گوشی های اندرویدی استفاده کنند و دیگر نیازی به دعوت نیست. کاربرانی که سیستم مورد نیاز این بازی را دارند می توانند به سایت fortnite.com/android رفته و بازی را دانلود کنند. بعد از این کار ، بازی به صورت خود کار فایل های بازی را دانلود و نصب می کند. شما می توانید بعد از نصب کامل بازی فایل های اضافه آن را پاک کنید و اگر به روزرسانی برای بازی ارائه شد آن را دانلود کنید.

رونمایی از بازی Fortnite

بازی Fortnite در ماه آگوست سال گذشته همراه با گوشی گلکسی نوت 9 به بازار عرضه شد. در روزهای اول که بازی عرضه شد ، این بازی فقط برای دستگاه های سامسونگ قابل دانلود و استفاده بود. در نهایت  شرکت Epic اعلام کرد که کاربران دیگر دستگاه به جز سامسونگ با استفاده از دعوت نامه می توانند به این بازی ملحق شوند ولی خیلی از افراد این دعوت نامه را دریافت نکردند.برای پاسخ سیستم مورد نیاز برای بازی Fortnite چقدر است روی این بخش کلیک کنید.

بازی Fortnite برای تمام گوشی های اندرویدی عرضه شد

استفاده از بازی Fortnite در تمام گوشی های اندرویدی

این بازی حالا برای تمام دستگاه های اندرویدی قابل استفاده است. یکی از مشکلات این بازی مربوط به نبودن این بازی در بازار گوگل است که کمی دانلود این بازی را سخت کرده است. نکته جالب توجه این است که شما برای نصب این بازی در گوشی های سامسونگ هم باید اول نصب کننده این بازی از بازار سامسونگ دانلود و پس از آن اقدام به نصب بازی کنید.

اگر تا الان تلاش کرده اید و توانستید این بازی در گوشی اندروید خود نصب کنید ، می توانید دوباره امتحان کنید و نصب این بازی را انجام دهید.

توضیحاتی در مورد بازی Fortnite

یک روز ۹۸درصد از جمعیت زمین در یک آن ناپدید شدند و بقیه درصد هم آسمان را با ابرهای غلیظ دیدند که طوفان‌های نامرتب و پر هرج‌ و مرج به وجود می‌آید و موجودات انسان شکل ولی شبیه به زامبی به زندگان حمله می‌کردند.
بازماندگان یاد گرفتند که سپر زد طوفان بسازند که کمی آن را روی زمین گذاشته و کمی از ابرها را کنار زده و از آمدن زامبی‌ها جلوگیری می‌کند و این را برای ساختن خانه و مقر فرماندهی و غیره دور دنیا استفاده کردند.
بازیکن فرمانده یکی از این خانه‌های و مقر فرماندهی است که از محوطه سپر زد طوفان بیرون می‌رود تا آذوقه بازمانده و یاران گمشده خود را پیدا کنند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها