بازی Nioh 2 سخت‌تر از انتظار

0
360

اگر قصد تجربه‌ی بازی Nioh 2 را دارید، بهتر است خود را آماده‌ی مرگ‌های فراوان کنید.

به گزارش کالاسودا و نقل از انگجت، بازی Nioh 2 سخت‌تر از آن چیزی است که انتظارش را داشتید و مرگ و میر‌های مختلفی در قالب غرق شدن، نصف شدن، له شدن، سوراخ سوراخ شدن و … را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

با وجود تمام انتظارات منفی که از این بازی می‌رفت، این بازی اکشن-RPG سامورایی ساخته‌ی Team Ninja خیلی لذت بخش از آب در آمده است.

داستان بازی Nioh 2 در حقیقت پیش در آمدی بر بازی اول در سال 2017 است. در نسخه‌ی اول، شما در نقش یک دریانورد ایرلندی با نام دیوید قصد تعقیب و کشتن یک جادوگر پلید در دوره‌ی سِنگوکوی ژاپن را داشتید.

داستان نسخه‌ی دوم تقریبا یک قرن قبل‌تر از بازی اول و در سال 1500 رخ می‌دهد و شما در این بازی در نقش یک مبارز با نام توکیچیرو و یک روح یوکای ظاهر می‌شوید. این دو شخصیت باید دست به دست هم داده و کشور ژاپن را با هم متحد کنند.

درست مثل نسخه‌ی اول، این بازی کمابیش بر اساس وقایع تاریخی ژاپن بنا شده است.

علاوه بر تغییرات داستانی، استودیوی Team Ninja اکنون انیمیشن‌ها، سلاح‌ها، دشمن‌ها، دوستان و قابلیت‌های شخصی سازی جدیدی را در بازی جای داده است که بسیار جذاب هستند. مخصوصا قدرت‌های شخصیت روح یوکای.

شما همچنین در بازی به ویژگی‌های مختلفی دسترسی خواهید داشت که قابلیت تخصیص کلید‌های کنترلر را به آنها دارید.

شما در این بازی به تمام سلاح‌های نسخه‌ی اول و تمام DLC‌های آن دسترسی خواهید داشت و از لحاظ تنوع، بازی چیزی کم ندارد.

با وجود اینکه این بازی تک نفره است، شما در طول بازی تنها نخواهید بود. استودیوی Team Ninja تعدادی هوش مصنوعی دوست هم در بازی گنجانده است که شما در بازی قادر به ظاهر کردن آنها از قبر‌ها خواهید بود.

با وجود اینکه این کاراکتر‌ها چندان هوشمند نیستند، ارزش آنها در نبرد‌های عظیم و سخت بسیار بسیار بالاست.

با وجود تمام تغییرات و بروز رسانی‌های بازی، این عنوان همچنان به ریشه‌های خود پایبند است و به شدت سخت و طاقت فرساست. تا جایی که ممکن است در نیمه‌ی بازی مجبور شوید برای استراحت و آسودگی، کمی Dark Souls بازی کنید تا از سختی آن دور شوید!

سیستم مبارزات، سلاح‌ها و شخصی سازی در این بازی تمیز و خوب طراحی شده اند و با وجود طاقت فرسا بودن آن، این بازی به حدی خوب است که ممکن است حتی شما را وادار به خرید یک PS4 هم بکند!

فقط مطمئن شوید پیش از شروع به بازی، چند کنترلر زاپاس برای خود ذخیره کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها