بازی Prologue پروژه‌ی جدید خالق پابجی

0
80

برندن گرین، خالق بازی پابجی این شرکت را ترک کرد و قصد دارد در استودیوی شخصی خود اولین بازی جدیدش Prologue را بسازد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان پابجی (PUBG) یکی از موفق‌ترین و تأثیرگذارترین بازی‌هایی است که چهار سال پیش ساخته شد و Brendan Greene خالق این اثر است.

کارگردان آن برندن گرین، معتقد است که تمام سبک Battle Royale را در این بازی جای داده و از بازی‌هایی Fortnite، CoD: Warzone، Apex Legends الهام گرفته است.

برندن گرین در هفته گذشته، اعلام کرد که شرکت Krafton را ترک کرده است و قصد دارد استودیوی شخصی خود را بسازد. وی در اواخر پنجشنبه از پروژه بعدی خود صحبت کرد.

این بازی Prologue نام دارد و یک نسخه نمایشی با پرداخت خواهد بود.

Greene می‌گوید تیم جدیدش یک شبکه عصبی ایجاد کرده‌اند که می‌تواند در زمان اجرای بازی، دنیاهای باز، واقع بینانه و بزرگی ایجاد کند و Prologue “یک نمونه‌ی ساده‌ی اولیه از فناوری ما خواهد بود. ”

“ما می‌خواهیم دنیایی واقعی در مقیاسی بزرگ ایجاد کنیم که صدها کیلومتر را در خود جای داده و با هزاران بازیکن در تعامل است “

هنوز هیچ خبری در مورد زمان انتشار Prologue در دست نیست، اما گرین مصاحبه‌ای اختصاصی با دین تاکاهاشی VentureBeat انجام داد. به گفته این نشریه، این برنامه باید ساعت 8:45 صبح شنبه پخش شود.

به گزارش VentureBeat، شرکتی قبلی گرین Krafton  در شرکت جدید او نیز سهمی دارد. کرافتون که قبلاً به عنوان PUBG Corp شناخته می‌شد نیز روی بازی بعدی خود کار می‌کند، یک بازی حماسی فانتزی که در حال حاضر با نام “Project Windless” شناخته می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها