بازی Rainbow Six: Siege پاک سازی شد

0
1071
بازی Rainbow Six: Siege پاک سازی شد

بازی Rainbow Six: Siege پاک سازی شدکالاسودا_ به تازگی خبری جالب در مورد بازی Rainbow Six: Siege منتشر شده است که نشان می دهد شرکت Ubisoft این بازی را از مسائل غیر اخلاقی پاکسازی کرده است.

رونمایی نسخه پاک سازی شده بازی Rainbow Six: Siege

شرکت Ubisoft می خواهد بازی Rainbow Six: Siege را به بازارهای آسیایی عرضه کند و به همین دلیل تصمیم گرفته این بازی را از مسائل غیر اخلاقی پاک سازی کند تا کاربران بخش آسیایی بتوانند از این بازی به راحتی استفاده کنند. این بازی سال سوم و فصل چهارم خود را آغاز خواهد کرد و تصمیم دارد مسائلی غیر اخلاقی مانند قمار و خشونت و…. را عوض کند. ماشین های اسلات ، آرم های جمجمه و رد خون از این بازی به طور کامل حذف خواهد شد. شرکت Ubisoft تصمیم دارد ساختمانی را اختصاصی برای این موضوع در نظر بگیرد و اگر هم کاربری بخواهد از طریق خاصی این موضوع را دور بزند ، این امکان برای او وجود نداشته باشد.

بازی Rainbow Six: Siege پاک سازی شد

جلب توجه کاربران

نسخه پاک سازی شده این بازی دیگر بر اساس سرعت و بهینه سازی طراحی شده استو این موضوع باعث می شود تا میزان کار شرکت Ubisoft کاهش یابد و این بازی در آینده بتواند کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند.

جذب کاربران توسط بازی Rainbow Six: Siege

این کمپانی تایید کرده است که این تغییرات باعث نخواهد شد که ساختار اصلی بازی مشکلی پیدا کند و شکی نیست که دیگر کاربری از بازی کردن این بازی ناامید نخواهد شد. هدف شرکت Ubisoft این است که هر فردی در هر جای دنیا که باشد بتواند از این بازی بدون مشکل استفاده کند. قطعا این تغییرات مشکلی در رابطه با کیفیت این بازی ایجاد نخواهد کرد. تمام این تغییرات در راستای تولید یک بازی مفید و جذاب برای کاربران است.

داستان بازی Rainbow Six: Siege

بازی تأکید زیادی بر تخریب محیط و همکاری بین اعضای گروه دارد. در هر بازی بین دو تا ده بازیکن در دو گروه آبی و نارنجی می‌توانند حضور داشته باشند که این دو گروه در هر دور به تناوب در دو نقش حمله و دفاع قرار می‌گیرند. در هر دو گروه مدافعان و مهاجمان شخصیت‌هایی از گروه‌های ضد تروریستی وجود دارند که قابلیت‌های هر کدام از این افراد منحصر به خود آن شخصیت‌ها می‌باشند. این ویژگی باعث می‌شود تا هر فرد با انتخاب یکی از شخصیت‌ها و استفاده از قدرت او به هم تیمی‌های خود کمک کند.

بازی به دو بخش تک‌نفره و بخش چندنفره تقسیم می‌شود. در بخش تک‌نفره برخلاف عنوان لغو شده رینبو سیکس: پاتریوت که بر داستان و روایت آن تمرکز داشت، در این عنوان بخش داستانی وجود ندارد و تنها درونمایه داستانی و ماموریت‌ها، در قالب فیلم‌های کوتاه برای کاربر توضیح داده می‌شود.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها