آغاز عرضه دموی FIFA18 برای کنسول های بازی

0
515
FIFA18

با توجه به پیش نمایش های رسمی عرضه شده برای این بازی و افزایش هر ساله طرفداران بازی FIFA انتظار می رود این بازی یکی از پرفروش ترین سری بازی های تاریخ کمپانی مشهور EA GAMES باشد .
در دموی قابل دسترس در بخش بازی دوستانه (Kick-Off) 12 تیم وجود دارد که بر خلاف بازی PESکه تیم های برزیل و آلمان را نیز آماده کرده بود، تمام تیم های نسخه پیش نمایش،تیم های باشگاهی محسوب می شوند.
تیم‌های نسخه دمو FIFA 18  منچستر یونایتد، منچستر سیتی، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، لس آنجلس گلکسی، تورنتو FC، بوکا جونیورز، گوادالاخارا و ویسل کوبه است .
از طرفی ، در این نسخه دمو نام ۴ ورزشگاه از اقصی نقاط جهان نیز مشاهده می شود . این ۴ ورزشگاه عبارتنداز:
Santiago Bernabéu
La  Bombonera
StubHub Center
King  Fahd Stadium
در این نسخه علاوه بر بازی دوستانه قسمت محدودی از بخش داستانی این بازی نیز در اختیار کاربران این بازی قرار گرفته است طرفدارانی  که ماجرای قبلی الکس هانتر (Alex Hunter) را در بخش The Journey سال پیش تجربه کرده‌اند می توانند قسمت هایی از سری جدید این بخش  بازی را نیز قبل از عرضه رسمی FIFA تجربه کنند .
در بازی FIFA18  چهره کریستین رونالدو بیش از همه بازیکنان به چشم می خورد و با قدرت 94 برترین بازیکن این سری از بازی FIFA خواهد بود رتبه دوم و سوم قدرت بازیکنان در اختیار مسی اسطوره آرژانتینی و نیمار است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها