تجربه حضور در جنگ جهانی دوم

0
543

 Call of Duty: WWII یک بازی مهیج است که توسط  Sledgehammer Games طراحی و کمپانی Activision آن را برای PS4،XBOX1و مایکروسافت ویندوز در تاریخ 3 نوامبر 2017 منتشر خواهد کرد.
این بازی چهاردهمین قسمت بازی Call of Duty است و ماجراهایی از جنگ جهانی دوم را بازسازی می کند.اولین بازی که این جنگ را مورد بررسی قرار داد  Call of Duty: World at War  بود که در سال 2008 عرضه شد.
این بازی در ناریخ 21 آوریل 2017 رونمایی شد و تنها یک تریلر چند روز بعد منتشر شد و قسمتی از جزئیات را باز گو کرد.
این بازی همانند نسخه های قبل اول شخص است و تغییرات حرکتی خاصی در روند بازیکنان ایجاد نشده است فقط توانایی بالا رفتن از دیوار و پرش های بلند در این بازی وجود ندارد.
در حالت کمپین یک گروه 12 نفره آمریکایی است که در سال های جنگ جهانی دوم نقش مهمی در حمله به نازی ها داشتند . همچنین بخشی از داستان بازی در فرانسه و بلژیک نیز رخ می دهد.
در بسیاری از این عملیات ها فرود درماندی (D-Day)فرماندهی جنگ ها را بر عهده خواهد داشت. در ابتدا بازی دو سرباز پیاده نظام بازی را شروع می کنند برت زیمرمن و جاناتان  تاکر. آنها بهترین دوستان هم محسوب می شوند .
داستان بازی  به طور کلی در سال 1940 تا 1945 به وقوع می پیوندد که بیشتر اتفاقات در سال های آخر است. داستان زامبی ها نیز همانند نسخه های قبل در بازی قرار دارد و محوریت آن عملیات مخفیانه برای شناسایی اقدامات نازی ها است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها