روایتی از جنگ جهانی اول

0
401

 Battlefield1 یک بازی اکشن-ماجراجویی است که کمپانی EA DICE آن را تولید و شرکت Electronic Arts آن را در اوخر سال 2016 میلادی برای مایکروسافت ویندوز، PS4و XBOX1 عرضه کرده است.
این بازی پانزدهمین قسمت از مجموعه   Battlefield است که قسمتی جنگ جهانی اول را روایت می کند. جنگ جهانی همواره مورد توجه شرکت های سازنده بازی کامپیوتری بوده است  وطرفداران زیادی این سبک بازی دارد.بازیکنان می توانند از سلاح های آن دوره مانند اسلحه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ،توپخانه،گازهای سمی و… برای مبارزه با دشمنان استفاده کنند.همچنین استفاده از وسایل نقلیه زرهی مانند تانک ،کامیون و اتومبیل های جنگی و استفاده از هواپیما بدون سرنشین حس خوبی از یک مبارزه حرفه ایی را به شما می دهد.
این بازی شش کمپین مختلف با نام war stories را دارد که داستان های جنگی جداگانه ای را در مکان های مختلف روایت می کند که هر کدام موضوع خاص خود را دارد. به عنوان مثال در یکی از داستان ها به عنوان یک سرباز به تنهایی باید به ارتش دشمن حمله کرده و به مبارزه بپردازید یا در داستانی دیگر همراه لورنس عربستان می شوید و به مبارزه با امپراتوری عثمانی می روید. این داستان از دید خیلی از کاربران بهترین داستان این بازی است .
در مجموع Battlefield1از لحاظ گرافیک ،هوش مصنوعی و موسیقی  بسیار با کیفیت است و به راحتی نمی توان از آن ایراد گرفت و به خوبی تجربه حصور در میدان جنگ را به شما میدهد این بازی بهترین بازی سال از دید متاکریتیک معرفی شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها