عرضه نسخه آزمایشی بازی Gran Turismo Sport

0
388
Gran Turismo Sport

کمپانی سونی اعلام کرد نسخه دموی بازی Gran Turismo Sport  در مدت زمان محدود در اختیار طرفداران بازی های اتومبیل رانی قرار می گیرد .
بازی Gran Turismo Sportاولین بازی در مجموعه Gran Turismo است که برای PS4عرضه می شود. سازندگان گرند توریزما این بازی را نسل جدید از مجموعه خود می دانند. این بازی شامل سه حالت است:کمپین،حالت ورزشی و حالت بازی .امکان برگزاری آن ها به صورت آنلاین و آفلاین وجود دارد. در این بازی حدود 140 خودرو از 27 کمپانی تولید کننده و 19 مسیر مسابقه وجود دارد.
طبق اعلام شرکت سونی نسخه آزمایشی این بازی در تاریخ 17 مهر تا 20 مهر در اختیار کاربران پلی استیشن قرار می گیرد و می توانند از این بازی مهیج استفاده کنند (البته کاربران باید حساب کاربری پلی استیشن پلاس را داشته باشند) .
همچنین این بازی برای کاربران پلی استیشن پلاس یک پیشنهاد دیگر نیز قرار داده است . کاربران می توانند از تاریخ 15 مهر و در ساعت 18:30 شروع با دریافت این بازی کنند و در روز 17 مهر تنها به اجرای بازی خود بپردازند . این شرایط به نظر به دلیل حجم غیر معقول این نسخه آزمایش صورت گرفته است . حج بازی نسخه آزمایشی Gran Turismo Sport  43 گیگابایت است .آن هم در شرایطی که نسخه کامل بازی های رایانه ایی 50 الی 60 گیگابایت است .
البته شرکت سونی برای کاربران پلی استیشن که حساب کاربری پلی استیشن پلاس ندارند نیز خبر خوبی دارد و آن ها هم می توانند از این نسخه آزمایش استفاده کنند اما برای آن ها این بازی 18 مهر در اختیار آن ها قرار می گیرد .
شرکت سونی امیدوار است بازی Gran Turismo که 20 سال از عرضه اولین نسخه آن می گذرد بتواند رقبای خود را کنار زده و بهترین بازی اتومبیل رانی در میان کنسول های بازی لقب گیرد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها