معرفی یک هدست حرفه ایی برای کنسول های بازی

0
626

معرفی یک هدست حرفه ایی برای کنسول های بازیکالاسودا- کمپانی مشهور Astro در زمینه تولید هدست طرفدران بسیار زیادی میان گیمر ها و کاربران بازی های رایانه ایی در سراسر جهان دارد. این شرکت محصول جدید خود به نام Astro A20 را رونمایی کرده است. این هدست بی سیم شباهت های زیادی از دید طراحی به مدل مشابه سیم دار خود یعنی A10 دارد.
در چند سال گذشته شرکت های مختلف تولیدات زیادی برای جایگزینی لوازم جانبی کنسول های بازی داشته اند و گاهی نیز موفق بوده اند. این شرکت ها سعی می کنند با بهبود نحوه استفاده و طراحی زیبا طرفداران خاص خود را در سراسر دنیا برای خرید محصول خود ترغیب کنند.
هدست Astro A20 در ماه اکتبر با قیمت 150 دلار برای کنسول های Play Station 4 و XBOX1 عرضه خواهد شد.(هردو هدست قابلیت اتصال به رایانه های شخصی مجهز به ویندوز 10 را خواهد داشت)
این هدست تا 15 ساعت با شارژ کامل قابلیت استفاده مداوم را دارد و بسیار منعطف است. این هدست در یک بسته بندی بسیار مقاوم قرار دارد. Astro A20  در ترکیب صدای مکالمه و صدای بازی بسیار موفق عمل خواهد کرد.اما نکته جالب توجه مقاوم بودن این هدست در برابر ضربه است که برای کاربران کنسول های گیم و هیجان هنگام بازی های جذاب بسیار مناسب است.
نرم افزار PC Command Center Astro به کاربران اجازه دسترسی به  تنظیمات کامل را برای کاربران کامپیوترهای شخصی مهیا می سازد .
همچنین این هدست دو نسخه شخصی سازی شده برای بازی Call of Duty: WWII. را نیز به مبلغ 160 دلار به فروش می رساند .
ظاهر این نسخه رنگ های مختلفی دارد و با قرار گرفتن در محیط بازی Call of Duty: WWII طرفدران این بازی پرطرفدار را به خرید این محصول دعوت می کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها