آموزش حل مشکل باز نشدن عکس و ویدیو های تلگرام

0
1073
آموزش حل مشکل باز نشدن عکس و ویدیو های تلگرام

باز نشدن عکس در تلگرام مشکل بسیار بزرگی برای کاربران به شمار می رود، تلگرام را می توان بهترین نرم افزار شبکه اجتماعی برای ارسال فیلم و تصاویر دانست که این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد تا فایل هایی با حجم های زیاد را در آن ارسال کنید، با این وجود یکی از متداول ترین مشکلات کاربران مشکل باز نشدن عکس و ویدیو های تلگرام است که در این بخش قصد داریم به مرور این موارد بپردازیم.

در گام نخست باید اطمینان پیدا کنید که نرم افزار تلگرام گوشی هوشمند شما به روز است، اگر اید ین نرم افزار نیاز به آپدیت داشته باشد باید آن را آپدیت کنید، به طور کلی بیشتر مشکلات این نرم افزار در قالب آپدیت برطرف می شود، با این وجود اگر این مشکل برطرف نشد روش های دیگری وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

باز نشدن عکس در تلگرام مشکل بسیار بزرگی برای کاربران به شمار می رود

چرا مشکل باز نشدن عکس و ویدئو در تلگرام به وجود می آید؟

در گام نخست قصد داریم به بررسی علت این موضوع بپردازیم، به طور کلی زمانی که یک نرم افزار به خوبی وظایف خود را اجرا نمی کند، دو حالت وجود دارد و می توان انتظار داشت که مشکل از نرم افزار است یا مشکلی در گوشی شما وجود دارد که اجازه فعالیت درست را در نرم افزار نمی دهد. در گام نخست همانطور که بیان شد بهتر است نرم افزار تلگرام گوشی خود را آپدیت کنید. اگر این مشکل برطرف نشد بهترین روش تغییر آی پی است که می تواند ایراد موجود را برطرف کند.

در نظر داشته باشید تمام مواردی که در این بخش آن ها را مرور می کنیم به تنهایی می تواند علت باز نشدن تصاویر در تلگرام به شمار رود.

چرا مشکل باز نشدن عکس و ویدئو در تلگرام به وجود می آید؟

چگونه مشکل باز نشدن عکس و ویدئو در تلگرام را حل کنیم؟

تا کنون به دو روش بسیار مهم برای حل این مشکل پرداختیم، در کنار موارد یاد شده پاک کردن حافظه کش تلگرام می تواند تاثیر بسیار خوبی روی حل این مشکل داشته باشد. برای پاک کردن حافظه کش تلگرام می توانید از دو روش استفاده کنید و در این بخش به مرور آن ها می پردازیم.

برای پاک کردن حافظه کش تلگرام با استفاده از این نرم افزار باید اپلیکیشن تلگرام خود را اجرا کنید و وارد بخش تنظیمات آن شوید. در بخش تنظیمات گزینه Data And Storage وجود دارد و با انتخاب آن باید وارد بخش Storage Usage شوید. در این بخش قابلیت های متعددی در اختیار شما قرار می گیرد و شما باید با انتخاب گزینه Clear Cache حافظه کش تلگرام خود را پاک کنید. با استفاده از این روش می توانید به حذف برخی از دسته بندی ها بپردازید، به عنوان مثال می توانید تنها ویدئو های دانلود شده را حذف کنید، در نظر داشته باشید که تلگرام قابلیت دانلود مجدد را در اختیار شما قرار می دهد.

روش دیگر برای پاک کردن حافظه کش از طریق تنظیمات گوشی موبایل شما است. از این رو باید وارد بخش تنظیمات گوشی شده و در بخش Apps نرم افزار تلگرام را انتخاب کنید، در این بخش نیز گزینه Clear Cache وجود دارد و می توانید حافظه کش نرم افزار یاد شده را حذف کنید.

چگونه مشکل باز نشدن عکس و ویدئو در تلگرام را حل کنیم؟

پاک کردن حافظه کش تلگرام قابلیت دانلود مجدد را به شما می دهد

پاک کردن حافظه کش می تواند روش خوبی برای حل مشکل تلگرام شما به شمار رود، اما فراموش نکنید که ممکن است به برخی از فایل های موجود در نرم افزار تلگرام وجود داشته باشید و در کنار این موضوع حافظه گوشی شما نیز پر است، اگر پاک کردن کش تلگرام ممکن نیست برخی از فایل هایی که در گوشی خود به آن نیاز ندارید را می توانید حذف کنید، این موضوع می تواند تا حد بسیار زیادی برطرف می کند.

بسیاری از مشکلات تلگرام با استفاده از روش های یاد شده برطرف می شود، با این وجود این موضوع را به خاطر داشته باشید که آخرین روش برای حل این مشکل حذف نرم افزار و نصب دوباره تلگرام است که می تواند یک تلگرام را به عنوان نرم افزار جدید در اختیار شما قرار دهد که می توانید از آن استفاده کنید.

پاک کردن حافظه کش تلگرام قابلیت دانلود مجدد را به شما می دهد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها