باز هم عکس های جدیدی از گوشی های Pixel لو رفت

0
1248

کالاسودا_به نظر می رسد عکس های لو رفته از گوشی های Pixel3 تمامی ندارد. به تازگی عکس های تازه ای گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL منتشر شده است.

زمان رونمایی از گوشی های Pixel

تا زمان رونمایی از دو گوشی جدید گوگل تنها دو هفته باقی مانده است. گوشی های جدید Pixel 3 و Pixel 3 XL را می توانیم جز گوشی هایی قرار بدهیم که بیشتر از هر گوشی دیگری عکس های آن منتشر شده است. گوشی های جدید شرکت گوگل احتمالا تا دو هفته دیگر یعنی روز 9 اکتبر طی مراسمی و در کنار محصولات دیگر شرکت گوگل رونمایی خواهند شد. در تصویر زیر عکس های تازه ای از این گوشی را مشاهده می کنید.

عکس های لو رفته

این عکس ها در کنار عکس ها و ویدئوهایی قرار می گیرد که از این گوشی منتشر شده است. البته چند وقت پیش هم نمونه ی آزمایشی از این گوشی در تاکسی پیدا شده بود. عکس های جدید چیزهای تازه ای در مورد این گوشی ها به ما معرفی نمی کنند و فقط تمام شایعات موجود در مورد این گوشی را تایید می کنند.

وجود رنگ بندی تازه برای گوشی های Pixel

این عکس های جدید نشان می دهد که در رنگ بندی های این گوشی ها رنگ های مشکی و سفید وجود دارد.

البته ما فکر می کردیم که این ها قاب گوشی های Pixel هستند.

در این عکس ها نمونه ای از والپیپرهای اختصاصی این گوشی ها نیز دیده می شود.

مشخصات گوشی های جدید Pixel

در کل ما چیزهای زیادی در مورد این گوشی می دانیم مانند دوربین بهتر این گوشی ، پردازنده اسنپ دراگون 845 و رم 4گیگا بایتی این گوشی. هر دوی این گوشی های جدید به سیستم عامل اندروید پای مجهز هستند.

تفاوت اصلی این دو گوشی وجود شکاف یا ناچ دائمی برای گوشی Pixel 3 XL است. قطعا این تفاوت ها باعث فروش بیشتر این محصولات خواهند شد. شکی نیست که فروش این گوشی ها بالا خواهد بود و کاربران برای رونمایی از این گوشی های لحظه شماری می کنند.

باید دید که در این دو هفته باقی مانده چه اخباری در مورد این گوشی های منتشر خواهد شد و آیا باز هم عکس جدیدی از این گوشی ها لو خواهد رفت یا خیر؟

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها