باطری ۴۰۰۰ میلی آمپری برای گلکسی نوت ۹ تائید شد

0
863

کالاسودا – پس از افشا خبر قبلی، مبنی بر نصب دوربین به صورت افقی به منظور استفاده از یک باطری بزرگتر در نوت ۹، امروز مشخص شد که به احتمال بسیار زیاد گلکسی نوت ۹ سامسونگ از باطری با قدرت ۴۰۰۰ میلی امپری بهره خواهد برد.

پیش از این عنوان شده بود که پرچمدار بعدی سامسونگ دارای ظرفیت باطری میان ۳۸۵۰ تا ۴۰۰۰ مگاهرتز است. این یعنی با یک تقویت شگفت اور در خصوص طول عمر باطری های سامسونگ مواجه هستیم.

سال گذشته نیز گلکسی نوت ۸ سامسونگ شامل یک باطری ۳۳۰۰ میلی آمپری بود که در نوع خود قدرت مناسبی داشت. باطری های قدرتمند تر نیاز به صفحه نمایش بزرگتری دارند به همین دلیل نوت جدید بیش از ۶ اینچ اندازه خواهد داشت.

همچنین ان دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ است که در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، گوشی قدرتمندی برای امور سخت افزاری، طراحی و بازی برای کاربر فراهم میکنند. همچنین ان دارای اندروید اوریو است که به طور حتمی قابل ارتقا به اندروید P نیز ارتقا می یابد.

دوربین های این گوشی نیز دارای لنز دیافراگم متغیر در دوربین اصلی و دوربین سلفی با لنز دوم تله فوتو است. این گوشی قرار است در ابتدای ماه اگوست یعنی در تاریخ ۲ یا ۹ اگوست رونمایی شود. رویداد مرتبط با معرفی این گوشی در نیویورک برگزار میشود و انتظار میرود که عرضه این محصولات به انبارها طی ماه جاری آغاز شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید