آپدیت امنیتی ماهانه دو باگ بزرگ پیکسل 4 را رفع می کند

0
206
آپدیت امنیتی ماهانه دو باگ بزرگ پیکسل 4 را رفع می کند

شانس به خانه صاحبین پیکسل سر زده است، به روز رسانی امنیتی اندروید در ماه نوامبر  دارای شش بسته امنیتی مختلف است که دو باگ بزرگ پیکسل 4 را رفع می کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena این به روز رسانی هیچ ارتباطی با امنیت گوشی ندارد، بلکه برای رفع باگ ها، خصوصا باگ های بزرگ پیکسل 4 و پیکسل 4XL عرضه شده است.

باگ اول نرخ رفرش

یکی از ویژگی های بهبود یافته در این خصوص Smooth Display است. این به روز رسانی به کاربران پیکسل 4 امکان استفاده از نرخ رفرش 90 هرتز را به آنها می دهد، حتی اگر میزان روشنایی صفحه نمایش زیر 75% باشد.

گوگل بیان کرده است که در این آپدیت سرعت رفرش سریعتر را محدود کرده است زیرا برای برخی محتواها، نرخ رفرش 90 هزتر موجب هدر رفت و تخلیه باتری می شود. بنابراین به عبارت دیگر ، صفحه نمایش پیکسل 4 بسته به محتوای روی صفحه می تواند نرخ رفرش اش از 90 هرتز به 60 هرتز تغییر کند. و هنگامی که صفحه تاریک تر است و چشم کاربران اذیت می شود آن را مجدد به 90 هرتز تغییر دهد.

این شرکت قبلاً اعلام کرده است که به روزرسانی را ارسال می کند تا به کاربران پیکسل 4 اجازه دهد تا حتی اگر صفحه نمایش در حالت کمرنگ تر باشد ، اسکرول کردن راحت و تجربه روان بازی های موبایل را تجربه کنند. و ظاهراً زمان ارائه آن به روزرسانی رسیده است.

باگ اول نرخ رفرش

باگ دوم مشکلات مربوط به دوربین

باگ دومی که این به روز رسانی رفع می کند مشکلات مربوط به دوربین بود.به روز رسانی بسته امنیتی دیگری که فقط برای جدیدترین مدل های پیکسل به بازار عرضه شده است ، باعث بهبود کیفیت دوربین می شود. این پچ می تواند چند مشکل دوربین را در پیکسل 4 و پیکسل   4XL برطرف کند.

اولین مشکل این است که کاربران در حال در هنگام پخش ویدئوی گرفته شده صدایی مانند تیک یا تپ را می شنوند. در ابتدا تصور می شد این مشکل مربوط به استفاده از دوربین های شخص ثالث است که در برنامه هایی مانند اینستاگرام و اسنپ چت وجود دارد. با این حال ، حتی وقتی برخی از گوشی ها در حالت Safe mode اجرا شدند نیز این صدا شنیده می شد.

علاوه بر این ، همین صدا در فیلم های ضبط شده توسط برنامه دوربین با استفاده از حالت Playground نیز شنیده می شود و نشان می داد که مشکل از دوربین گوشی های پیکسل بوده است. یکی دیگر از مشکلات دوربین پیکسل XL 4 که ممکن است با به روزرسانی جدید برطرف شود، با الگوریتم مورد استفاده برای تصحیح تعادل رنگ سفید سروکار دارد. این مشکل نیز می تواند با به روزرسانی نرم افزاری اصلاح شود.

باگ دوم مشکلات مربوط به دوربین

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها