باگ تازه ای در سری جدید اپل واچ کشف شد!

0
722
باگ تازه ای در سری جدید اپل واچ کشف شد!

باگ تازه ای در سری جدید اپل واچ کشف شد!کالاسودا_ خبرهای تازه حاکی از آن که کاربران سری جدید اپل واچ در استرالیا باگ جدیدی در این ساعت هوشمند کشف کرده اند که باعث مشکلات عدیده ای در آن شده است.

باگ تازه سری جدید اپل واچ

شرکت اپل پس از این همه سال هنوز هم مشکلاتی با عقب یا جلو کشیدن ساعت ها دارد. به تازگی بعضی کاربران استرالیایی سری جدید اپل واچ اعلام کرده اند که وقتی زمان را به وقت شهر خود تنظیم می کنند این دستگاه به صورت خودکار پشت سر هم خاموش و روشن می شود و این موضوع تا وقتی که شارژ دستگاه تمام شود ادامه دار خواهد بود.

عدم شناسایی زمان توسط سیستم سری جدید اپل واچ

به نظر می رسد که سیستم این ساعت های هوشمند نمی تواند درک درستی از جلو یا عقب کشیدن زمان داشته باشد و به همین خاطر سیستم هنگ می کند و بعد دستگاه را ری استارت می کند.

ترفند کاربران برای حل مشکل سری جدید اپل واچ

بعضی از کاربران توانسته اند با ترفندهایی این مشکل را حل کنند ولی این روش به صورت موقت جوابگو خواهد بود و باید این باگ به صورت کامل برطرف شود.

راه حل شرکت اپل برای رفع این مشکل

شرکت اپل هنوز واکنشی نسبت به این خبر نداشته است ولی به نظر می رسد که طی روزهای آینده با ارائه به روزرسانی برای این دستگاه مشکلات را برطرف کند. این به روزرسانی می تواند تمام مشکلات اخیر محصولات جدید شرکت اپل را برطرف کند.

باگ تازه ای در سری جدید اپل واچ کشف شد!

باید دید که طی روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

توضیحاتی در مورد سری جدید اپل واچ

در نسل جدید علاوه بر اضافه شدن بازخورد لمسی به دکمه چرخان، نشانگر قرمز LTE  نیز به حلقه تبدیل شده است. همچنین به لطف بازطراحی ساعت، اسپیکرهای اپل واچ 4 صدای بلندتری خواهند داشت. سازندگان برای تولید بخش پشتی از سرامیک مشکی و برای بخش جلویی نیز از کریستال یاقوت کبود بهره برده‌اند. به نظر می رسد که شرکت اپل با طراحی تازه این محصول قصد دارد تا تمام رقبا را از میان به در کند. باید دید که در چند ماه آینده فروش این محصولات به چه صورت خواهد بود و کاربران چقد از این دستگاه استقبال خواهند کرد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر و محصولات جدید شرکت اپل با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها