با افکت های صوتی در فیسبوک ویدئو بسازید

0
409
با افکتهای صوتی در فیسبوک ویدئو بسازید|کالاسودا

با افکتهای صوتی در فیسبوک ویدئو بسازید|کالاسوداکالاسودا افکتهای صوتی و موسیقی برای تولیدکنندگان ویدئو در فیسبوک ممکن میشود. فیسبوک اجرای موسیقی روی ویدئوهای اصلی را با استفاده از ویژگی “Sound Collection” تسهیل خواهد کرد.
روز گذشته این شبکه اجتماعی هزاران ترک اهنگ و افکت های صوتی منتشر کرد که برای آپلود ویدئو در این شبکه مورد استفاده قرار میگیرند. این اهنگها رایگان بوده و میتواند همزمان در اینستاگرام و فیسبوک به اشتراک گذاشته شود.
فیسبوک همچنان منابع و آموزش هایی را برای تهیه ویدئوهای ۳۶۰ درجه منتشر کرده است. ترک های صوتی و ایجاد ویدئوهای صوتی از امروز در فیسبوک ممکن شده است. بعضی از اهنگ ها همراه با خوانندگی و بعضی دیگر تنها بی کلام و در ژانر های هیپ هاپ، پاپ، جاز و کانتری است.
فیسبوک در این راه با هنرمندان زیادی برای ساخت این اهنگها همکاری کرده است. تولیدکنندگان ویدئو میتوانند با سرچ بر مبنای ژانر، حالت درونی و یا طول اهنگ جستجوی خود را شخصی تر کنند.
برا بعضی از کاربران  و صاحبان کسب و کار شاید چندان خوشایند نباشد که روی ویدئوهای تولیدی و آموزشی شان این اهنگها را بگذارند، آنها میتوانند در حالت بی صدا نیز این کار را انجام دهند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها