با این اپلیکیشن استاد ریاضیات می شوید

0
1318

کالاسودا_ یکی از اپلیکیشن هایی که اخیرا وارد بازار فناوری شده و در آموزش ریاضیات به کاربران کمک می کند، اپلیکیشنی موسوم به Photomath است.

حل مسائل مرتبط با ریاضیات یکی از آرزوهایی است که اغلب دانش آموزان و دانشجویان در ذهن دارند. این موضوع بارها باعث شده معدل دانش آموزان به پایین تر از سطح عادی برسد یا حتی مردود شوند.

در دانشگاه نیز مشکل دانشجویان اغلب به موضوع مشروطی و… مرتبط است. این روزها یکی از دغدغه‌های دانشجویان در هر رشته تحصیلی، عدم مردودی و مشروطی در دروس اساسی  است. ریاضیات نیز یکی از مهم ترین دروسی است که همان طور که تعدادی شیفته و طرفدار دارد، افرادی نیز هستند که از این درس متنفرند.

حل ریاضیات در یک چشم به هم زدن

اپلیکیشن Photomath یک محصول عادی برای حل مشکلات افرادی است که به ریاضیات علاقه مندند اما نمی توانند مسائل را حل کنند.

این محصول در کوتاه ترین زمان، مسائل ریاضی را برای شما حل می‌کند. کافی است که با گوشی موبایلتان از مسئله ریاضی‌ که در دفترچه یادداشت‌تان نوشته‌اید، عکس بگیرید.

هوش مصنوعی این اپلیکیشن بسیار قدرتمند است. این محصول می تواند مسئله را در همان لحظه حل کند و جواب را به کاربر ارائه دهد.

ویژگی های این اپلیکیشن شامل چه مواردی است؟

_این محصول همزمان هم دوربین و هم اپلیکیشن است

_ برای استفاده از این اپلیکیشن باید مسائل ریاضی را با اعداد لاتین نوشته باشید

_ اگر مسائل ریاضی را با اعداد فارسی نوشته‌اید، این محصول برای شما کاربردی نخواهد داشت

_ تاکنون هیچ برنامه کاربردی برای حل مسائل با اعداد فارسی طراحی نشده است

_بهتر است مسائل ریاضی را با حروف انگلیسی و اعداد لاتین بنویسید

_ فوتومت حتی برای معادلات درجه اول و دوم نمودار رسم می‌کند و حتی معادلات جبری، لگاریتمی و انتگرال نیز تحت کنترلش قرار دارد. این یعنی شما با محصول فوق یک فیثاغورث کامل هستید

_این اپلیکیشن ریاضیات در دو نسخه اندرویدی و  iOS  در اختیار کاربران قرار می گیرد

به نظر شما می توان با کمک یک اپلیکیشن در ریاضیات ماهر شد؟ قوی شدن در ریاضیات به استعدادها مرتبط است یا به نحوه آموزشی که از سوی معلم انجام می شود؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید