با این اپلیکیشن هیچ خبر داغی  را از دست نمی دهید

0
381

کالاسودا_اپلیکیشن گوگل نیوز مبتنی بر هوش مصنوعی در فروشگاه‌های آنلاین پلی استور و اپ‌استور در دسترس کاربران علاقمند به اخبار قرار گرفته است .

بسیاری از علاقه مندان به اپلیکیشن ، به خبرها نیز وابسته هستند. به عبارت دیگر اپلیکیشن ها نقشی مهم در ارائه خبر به مردم را ایفا می کنند.

اما اگر یک اپلیکیشن رسمی وجود داشته باشد که مدام به شما خبرهای داغ را ارائه کند چه ؟ شرکت گوگل یکی از بزرگترین پیشگامان این فناوری در جهان به شمار می‌رود. یکی از پرصداترین و جنجالی‌ترین فناوری‌های جدیدی که گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان و رویداد Google I/O ۲۰۱۸ از آن رونمایی کرد، نسخه آزمایشی گوگل دوپلکس بود.

در حال حاضر نیز شرکت گوگل، از یک اپلیکیشن جدید و منحصر به فرد تحت عنوان گوگل نیوز (Google News) رونمایی کرده که با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، عملکرد بسیار هوشمندانه‌ای در حوزه خبر و خبررسانی خواهد داشت.

اپلیکیشن مذکور مبتنی بر هوش مصنوعی برای آن دسته از کاربرانی که در حوزه خبر فعالیت می‌کنند یا علاقمند به پیگیری اخبار روز و لحظه به لحظه کشور خود و جهان هستند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

بر اساس خبرهای تکمیلی کاربران این اپلیکیشن  در صورت مراجعه و ورود به گوگل نیوز، بخش اختصاصی برایشان تحت عنوان «برای شما» باز می‌شود که نگاه مختصری به آن دسته از اخباری که شما در گذشته مورد مطالعه قرار دادید، داشته و بر اساس علاقمندی شما تشخیص می‌دهد که به چه اخباری علاقه بیشتری دارید. به عبارتی دیگر، این اپلیکیشن به الگوریتم‌های فوق پیشرفته‌ای مجهز است که علاقمندی افراد به دسته‌بندی‌های گوناگون اخبار را تشخیص می‌دهد.

برای تحقق این اهداف گوگل در ابتدا، تیترهای اخبار و سپس سطر نخست خبرهای مهم ، برگزیده و منتخب را به شما نشان می دهد تا در صورت دلخواه و لزوم ، بر روی خبر موردنظر کلیک کرده و ان را به طور کامل بخوانید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید