با این ربات ویدئو کنفرانس برگزار کنید

0
470

کالاسودا – با ربات کنفرانس Ava Robotic Video Conferencing Machine میتواند از هر نقطه دنیا که هستید با هم تیمی های خود به سادگی ارتباط برقرار کنید.

این ربات با دارا بودن امکاناتی چون تکنولوژی ویدئویی نوآورانه سیسکو و یکپارچه سازی Cisco Spark میتواند راه برقراری ارتباط میان کاربران را به صورت از راه دور کارآمدتر کند.

این دستگاه ترکیبی از تکنولوژی کنفرانس ویدئویی با امکان تحرک مستقل است که به کاربر اجازه میدهد به راحتی در یک مکان دور نیز از آن استفاده کند. به طوری که حس میکنید واقعا در همان مکان هستید و در حال صحبت در کنفرانس با دیگرانید.

بعلاوه ربات Ava قادر است نقشه محیط خود را تشخیص دهد و از هوش مصنوعی برای جابجایی امن و حرکت استفاده میکند. علاوه بر این، هنگامی که استفاده نمیشود، خود را به شارژ متصل میکند. این ربات دارای صدای با کیفیت بالا و امنیت کامل در ارسال مکالمات است و دوربین با کیفیت HD دارد.

این ربات دارای یک اپلیکیشن جانبی است که این امکان را برای کاربر آن ایجاد میکند که بتواند در فضای اطراف کنفرانس حرکت کرده و در بحثها شریک باشد. در نهایت اینکه به تیمها کمک میکند تا بهره وری خود را با افزایش همکاری و مشارکت و حفظ و ایجاد روابط صرف نظر از مکان فرد افزایش دهند.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید