با این مسواک هوشمند ظرف 30 ثانیه دندان های خود را برق بندازید

0
2498
با این مسواک هوشمند ظرف 30 ثانیه دندان های خود را برق بندازید

با این مسواک هوشمند ظرف 30 ثانیه دندان های خود را برق بندازیدکالاسودا_ به تازگی گجت جدیدی به بازار معرفی شده است که می تواند توجه خیلی از مخاطبان را به خود جلب کند و نام این وسیله جدید مسواک هوشمند است.

تکنولوژی جدید برای رسیدگی به دندان ها

رسیدگی به دندان ها واقعا زمان بر است. حالا به لطف تکنولوژی های جدید سال 2018 این مشکل برطرف شده است. به تازگی یک مسواک جدید به بازار عرضه شده است که می تواند زمان رسیدگی به دندان را به کمترین زمان کاهش دهد و می تواند تمام دندان ها را هم زمان تمیز کند.

اظهارات سازنده مسواک هوشمند

سازنده این مسواک یعنی آقای کرگ ماک اظهار داشت : « این یک مسواک هوشمند است که می تواند تمام دندان های شما را به صورت هم زمان تمیز کند. شما می توانید از این مسواک ها مانند تمام مسواک های برقی موجود در بازار استفاده کنید. »

ایده اصلی ساخت این مسواک هوشمند

ایده اصلی برای ساخت این مسواک کاهش زمان مسواک زدن به 30 ثانیه بوده است. ( قطعا همه وقت دارند که دو دقیقه به بهداشت فردی خود برسند درسته ؟ ) نکته اصلی این است : تحقیقات نشان داده که خیلی از افراد دو دقیقه هم به بهداشت فردی خود نمی رسند و خیلی از افراد در آمریکا فقط یک مرتبه در روز مسواک می زنند. این دستگاه می تواند برای آنها مفید باشد.

این مسواک کاملا مقاوت در باکتری ها است و تفاوت اصلی آن مسواک های معمولی موجود در بازار اینجا معلوم می شود. این مسواک می تواند چهار برابر سریع تر دندان های شما را تمیز کند.

آقای ماک همچنین اظهار داشتند : « یکی از دندان پزشکان با دیدن عملکرد این مسواک شگفت زده شد ، زیرا این مسواک سعی می کند تمام ذرات موادغذایی در دندان را حذف کند. این پزشک به ما گفت که یکی از شایع ترین مشکلات دندان ها باقی ماندن موادغذایی حتی پس از مسواک زدن است که می تواند باعث خرابی دندان ها و التهاب لثه شود ولی این مسواک می تواند این مشکل را به راحتی برطرف کند.»

قیمت مسواک هوشمند و زمان عرضه آن به بازار

اگر شما به دنبال روش های تازه برای تمیزی دهان و دندان خود هستید ، ما به شما این مسواک هوشمند را پیشنهاد می کنیم. قیمت این مسواک در بازارهای آمریکا 79 دلار بوده و در رنگ های سفید و مشکی به بازار عرضه می شود. این مسواک همچنین دارای یک شارژر وایرلس نیز است و گفته شده که این مسواک در ماه مارچ 2019 وارد بازار می شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها