با بهترین ماوس‌های بازار آشنا شوید

0
372

پیدا کردن بهترین ماوس کامپیوتر متناسب با نیازهای شما کار سختی است. گزینه های بسیار زیادی وجود دارد که برحسب نوع نیاز شما، مانند راحتی، کارایی و دقت می توانند گزینه خوبی باشند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از androidauthority، شما می توانید در این مقاله با انواع ماوس های خوب آشنا شوید که برخی به صورت سیمی و برخی به صورت بی سیم طراحی شده اند و متناسب با نوع نیازتان از یکی از این ماوس ها استفاده کنید:

ماوس لاجیتک Logitech MX Master 3

ماوس های سری MX Master Logitech ار نظر تمامی کارشناسان تایید شده اند؛ در این لیست نیز سری سوم Logitech MX Master 3 هیچ کس را ناامید نخواهد کرد.  بدنه آن راحت و بزرگ است و برای ساعت های طولانی کار طراحی شده است. در این ماوس کنترلر های مفید، دکمه های قابل تنظیم، چرخ پیمایش با حالت های مختلف و یک چرخ ثانویه پیمایش عمودی در نظر گرفته شده که با استفاده از انگشت شست قابل دسترسی است.

از این ماوس می توانید به صورت بی سیم استفاده کنید. در بدنه آن یک باتری یکپارچه قرار دارد که می تواند 70 روز دوام بیاورد. این ماوس با سنسور 4000 DPI در دسته ماوس های دقیق است.

ماوس لاجیتک Logitech MX Anywhere 2s

اگر سرعت و تحرک را دوست دارید بهتر است از این مدل لاجیتک استفاده کنید؛ زیرا کوچکتر و راحت تر است؛ اما تعداد دکمه های کمتری روی بدنه خود دارد. سنسور 4000 DPI  به کار رفته در  آن باعث بالا رفتن دقت ماوس شده است.

یک باتری یکپارچه در بدنه آن قرار دارد که 70 روز شارژ دارد. دستگاه می تواند از گیرنده USB و بلوتوث به ماوس وصل شود. علاوه بر این ، MX Anywhere 2s همچنین می تواند همزمان به چندین دستگاه و سیستم عامل متصل شود.

ماوس لاجیتک Logitech MX Vertical

این ماوس طراحی عجیبی دارد اما باعث می شود تا بعد از استفاده طولانی از ماوس احساس خستگی کمتری داشته باشید.  طبق ادعای کمپانی این ماوس به دلیل زاویه شیب ماوس 57 درجه ، تا 10 درصد  باعث کاهش فشار عضلات می شود.

علاوه بر ارگونومی خوب این ماوس، MX Vertical چندین ویژگی متمایز نیز ارائه می دهد. ماوس سنسور 4000 DPI ، حداکثر چهار ماه عمر باتری و درگاه USB-C با دقت بسیار خوبی را در خود جای داده است. همچنین ، MX Vertical دارای گزینه های سیمی و بی سیم از طریق بلوتوث یا USB است.

ماوس ریزر Razer Deathadder Elite

این ماوس ها در دسته ماوس های گیمینگ قرار دارند و شما می توانید ساعات طولانی از آن استفاده کرده و خسته نشوید. دارای سنسور 16000 DPI ، سوئیچ های مکانیکی ، دکمه های قابل برنامه ریزی و طراحی بسیار راحت است. Deathadder فاقد تمام ویژگی های بی سیم است و با کابل کار می کند.

ماوس لاجیتک Logitech G502 Hero

Logitech G502 Hero یک نسخه به روز شده از G502 است. مدل هرو در حال حاضر حداکثر DPI 16000 را پشتیبانی کرده و همچنین دارای یک نور RGB قابل برنامه ریزی با حالت های مختلف است. حتی می تواند با رنگ های نمایش داده شده روی صفحه شما همگام شود. این ماوس انواع ویژگی های بازی را در خود جای داده است. به عنوان مثال می توان برای افزایش ثبات، وزن آن را اضافه کرد. G502 Hero یک موس بازی نسبتاً مقرون به صرفه با قیمت 48.58 دلار است.

ماوس اپل Apple Magic Mouse 2

ماوس Magic Mouse 2 اپل با ظرافت طراحی شده و دارای یک سطح چند لمسی یکپارچه است که امکان استفاده از حرکات بیشتر را فراهم می کند. سطح آن براق بوده و تنها با 0.22 پوند وزن دارد و سبک است. باتری یکپارچه و پشتیبانی بلوتوث آن را به یک ماوس بی سیم خوب تبدیل کرده است. تنها مشکل Magic Mouse 2 این است که اگر از کامپیوتر شخصی دیگری به جز  Mac OS استفاده می کنید ماوس خوبی نیست.

ماوس  Precisionمایکروسافت سرفیس

مایکروسافت دارای ماوس رایانه مخصوص خود با قیمت 69.99 دلار است. با وجود ظاهر ساده، ماوس Surface Precision دارای یک سنسور 3،200 DPI و یک باتری یکپارچه است که باید 3 ماه یک بار شارژ  شود. سه دکمه قابل برنامه ریزی، یک چرخ پیمایش مغناطیسی برای دقت بیشتر و پشتیبانی بی سیم از ویژگی های این ماوس است؛ علاوه بر این  قابلیت همگام سازی با حداکثر سه رایانه را دارد.

ماوس مایکروسافت Microsoft Classic Intellimouse

ماوس Micrososft Classic Intellimouse یک ماوس رایانه ای با طراحی راحت ، ظاهری حرفه ای و بدون ویژگی های غیر ضروری است. این ماوس سیمی است و با سه دکمه قابل تنظیم برای سرعت بخشیدن به کار شما طراحی شده  است.

ماوس مایکروسافت سرفیس  Arc

ماوس مایکروسافت Surface Arc برای کسانی که در رفت و آمد هستند ؛ اما می خواهند یک تجربه خاص و نسبتاً راحت داشته باشند مناسب است. این دستگاه کاملاً بی سیم (بلوتوث و گیرنده) بوده و از باتری 6 ماهه بهره می برد. قیمت  6490 دلاری آن کم نیست اما کاملا جدید است.

ماوس  VicTsing MM057

ممکن است VicTsing یک برند مشهور نباشد اما ماوس های با کیفیتی با قیمت های بسیار مناسب ارائه می دهد. این نمونه خاص دارای امتیاز 4.5 ستاره در آمازون با نزدیک به 30،000 بررسی است ، بنابراین یک ماوس خوب و محبوب به نظر می رسد.

شما این ماوس را با قیمت 10.49 دلار دریافت می کنید. این ماوس دارای طراحی راحت، حداکثر 15 ماه عمر باتری (با استفاده از باتری AA) ، سنسور 2400 DPI و پشتیبانی بی سیم از طریق گیرنده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها