رپورتاژ آگهی

با جاب ویژن بهترین نیروهای متخصص کشور را استخدام کنید!

در سال‌های اخیر، گسترش اینترنت و فضای مجازی، زمینه تغییر در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه استخدام و کاریابی را فراهم آورده است؛ به‌گونه‌ای که دیگر کمتر کارفرمایی برای جذب نیروی کار خود از روش‌هایی همچون درج آگهی در نیازمندی‌ها و مراجعه به موسسات کاریابی استفاده می‌کند و اغلب، آگهی استخدام سازمان خود را در شبکه‌های مختلف اجتماعی و سایت‌های کاریابی منتشر می‌کنند. یکی از سایت‌های مطرح کاریابی که به‌عنوان مرجع برتر ثبت آگهی استخدام در ایران شناخته می‌شود، سایت جاب ویژن است.

جاب ویژن با درنظرگرفتن امکانات و خدمات ویژه‌ای برای کارجویان و کارفرمایان، بستر مناسبی را برای کاریابی ایده‌آل کارجویان و جذب نیروی توانمند و متخصص توسط کارفرمایان ایجاد کرده است. در این مقاله به معرفی تعدادی از مزایا و امکاناتی که سایت جاب ویژن به کارفرمایان اختصاص داده است، خواهیم پرداخت.

مزایای ثبت آگهی استخدام در جاب ویژن برای کارفرمایان

محصولات و خدمات جاب ویژن در قالب دو بخش کارفرمایان و کارجویان به این افراد ارائه می‌شود. شرکت‌های مختلف می‌توانند پس از درج ایمیل سازمانی خود و ثبت‌نام به‌عنوان کارفرما وارد سایت شوند. سپس، باید اطلاعات شرکت توسط نماینده سازمان تکمیل شده، مدارک را بارگذاری کنند و حساب کاربری سازمانی را تایید نمایند. بعد از این مرحله، کارفرمایان و مدیران منابع انسانی می‌توانند آگهی های استخدام سازمان خود را منتشر کنند. کارفرمایان می‌توانند با استفاده از jobvision کارفرما، از مزایا و امکانات ویژه‌ای برخوردار گردند.

از جمله امکاناتی که کارفرمایان با ثبت آگهی استخدام در جاب ویژن تجربه می‌کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ثبت آگهی‌های استخدامی به دو زبان فارسی و انگلیسی
  • امکان جستجو در بانک رزومه جاب ویژن با بیش از 1 میلیون رزومه و همچنین با استفاده از 16 فیلتر مختلف
  • استفاده از پنل مدیریت رزومه‌ها با امکانات مختلفی همچون مشاهده حقوق درخواستی کارجویان، نمونه کار، فایل معرفی صوتی و دسترسی به نتیجه آزمون‌های شخصیت‌شناسی و روان‌شناسی کارجویان
  • امکان انجام عملیات گروهی مختلف بر روی رزومه‌های دریافتی مانند رد رزومه، دانلود رزومه و ارسال پیام
  • امکان استفاده از دستیار هوشمند برای تعیین وضعیت رزومه کارجویان مختلف
  • شرکت در نمایشگاه کار فیزیکی و آنلاین
  • پوشه‌بندی رزومه‌های دریافتی از کارجویان مختلف و اولویت‌بندی آن‌ها برای مراجعات بعدی
  • استفاده از امکانات ارتقای برند کارفرمایی از طریق معرفی هر چه بهتر سازمان خود به کارجویان در سراسر کشور

علاوه بر امکانات ذکر شده، ثبت آگهی استخدام در سایت کاریابی و استخدامی جاب ویژن، مزایای بسیاری نیز دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

دسترسی به طیف گسترده‌ای از کارجویان

از جمله ویژگی‌های متمایز جاب ویژن نسبت به دیگر سایت‌های کاریابی در ایران می‌توان به ویژگی‌هایی همچون سیستم هوشمند انطباق، تست‌های خودشناسی، رزومه ساز دو زبانه، بالابردن توانمندی کارجویان از طریق پیشنهاد دوره‌های آموزشی و همکاری با معتبرترین و مطرح‌ترین سازمان‌ها برای استخدام، اشاره کرد.

این ویژگی‌های متمایز باعث شده است که کارجویان بسیاری برای پیداکردن شغل دلخواهشان به سایت جاب ویژن مراجعه کنند؛ به‌گونه‌ای که روزانه بیش از یک میلیون نفر از این سایت بازدید می‌کنند و تاکنون بیش از 700 هزار نفر از خدمات مختلف کاریابی آن استفاده کرده‌اند.

باتوجه به توضیحات گفته شده، از طریق انتشار آگهی در سایت کاریابی و استخدامی جاب ویژن، کارفرمایان فرصت دسترسی روزانه به بیش از یک میلیون مخاطب را خواهند داشت.

دسترسی به رزومه‌های بیشتر با استفاده از بانک رزومه

بانک رزومه نیز یکی از خدماتی است که سایت جاب ویژن در اختیار کارفرمایان قرار داده است. کارفرمایان می‌توانند با خریداری بانک رزومه ارزیابی دقیق‌تر و جامع‌تری از افراد واجد شرایط داشته باشند.

باتوجه به این که تعداد قابل‌توجهی از نیروهای کار توانمند و متخصص، مشغول به کار هستند و به‌صورت فعالانه در سایت‌های استخدامی به دنبال کار نمی‌گردند، بانک رزومه می‌‌تواند گزینه مناسبی برای دسترسی به این‌گونه افراد باشد.

ارتقای برند کارفرمایی

در هنگام ثبت آگهی استخدام در سایت جاب ویژن یک صفحه اختصاصی برای کارفرما ساخته می‌شود. در این صفحه، اطلاعات مهمی از سازمان مانند آدرس سایت، نوع فعالیت، ارزش‌ها، اهداف و چشم‌اندازها درج می‌شود. این کار به تقویت برند کارفرمایی سازمان‌ها کمک بسیاری می‌کند و فرصتی مناسب برای نمایش فرهنگ سازمانی در مقابل چشم میلیون‌ها مخاطب ایجاد می‌نماید.

بسته‌های متنوع ثبت آگهی

هر سازمانی بسته به اندازه و نوع فعالیت خود، بودجه معینی برای فرایند استخدام و جذب نیرو در نظر می‌گیرد. به همین دلیل جاب ویژن، شرایط مناسبی را برای خرید و فعال‌سازی بسته‌های متنوع ثبت آگهی در قالب دو گروه بسته‌های اعتباری و بسته‌های نامحدود فراهم کرده است تا کارفرمایان، دغدغه‌ای برای پرداخت هزینه‌‌های ثبت و انتشار آگهی نداشته باشند.

یکی دیگر از مزیت‌های جاب ویژن در زمینه هزینه ثبت آگهی، امکان ثبت رایگان اولین آگهی استخدام و همچنین انتشار رایگان آگهی برای کارفرمایان فعال در شهرستان‌ها است.

انتخاب هوشمندانه با تست‌های روان‌شناسی و شخصیت‌شناسی

در سال‌های اخیر، اغلب سازمان‌ها به اهمیت مهارت‌های نرم و ویژگی‌های روان‌شناختی در استخدام یک نیروی کار توانمند پی برده‌اند و این موضوع را نیز در هنگام جذب کارمند جدید در نظر می‌گیرند.

کارجویان در سایت جاب ویژن می‌توانند علاوه بر جستجوی فرصت های شغلی و ساخت رزومه، در تست‌های روان‌شناسی مانند هوش هیجانی، تیپ‌ سنجی شغلی، هوش چندگانه و شخصیت‌شناسی MBTI شرکت کنند و نتیجه تحلیلی این آزمون‌ها را با کارفرمایان موردنظر به اشتراک بگذارند.

باتوجه به توضیحات گفته شده، یکی دیگر از مزیت‌های ثبت آگهی استخدام برای کارفرمایان، انتخاب هوشمندانه نیروی کار با استفاده از نتایج تست‌های روان‌شناسی و شخصیت‌شناسی است.

پشتیبانی حرفه‌ای

پشتیبان‌های جاب ویژن از اولین مراحل فرایند استخدام در کنار کارفرمایان هستند و تلاش می‌کنند با ارائه بهترین خدمات، به آن‌ها در مسیر جذب موفقیت‌آمیز منابع انسانی کمک کنند.

از سوی دیگر، این سازمان، قدرتمندترین شبکه‌های ارتباطی در فضای مجازی همچون تلگرام، لینکدین، اینستاگرام، ربات تلگرام و توییتر را در اختیار دارد. به همین دلیل می‌تواند با انتشار آگهی‌های کاریابی سازمان‌های مختلف، بستر مناسبی برای دیده‌شدن فرصت های شغلی توسط میلیون‌ها کارجو را فراهم کند.

نمایشگاه کار؛ فرصت ارتباط نزدیک با کارجویان

نمایشگاه کار جاب ویژن هر سال به‌صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌گردد و از این طریق، فرصت مناسبی برای برندسازی سازمان‌ها، تقویت بانک رزومه آن‌ها و ارتباطی نزدیک با کارجویان پدید می‌آید.

کارفرمایان مختلف می‌توانند غرفه موردنظر خود را رزرو و در این نمایشگاه شرکت کنند و با استفاده از گفت‌وگوی رودررو، ارزش‌های سازمانی خود را به کارجویان منتقل نمایند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله به مزایای ثبت آگهی استخدام در سایت جاب ویژن پرداختیم. دسترسی به طیف گسترده‌ای از کارجویان، دسترسی به رزومه‌های بیشتر با استفاده از بانک رزومه، ارتقای برند کارفرمایی، بسته‌های متنوع ثبت آگهی، انتخاب هوشمندانه با تست‌های روان‌شناسی و شخصیت‌شناسی، برخورداری از پشتیبانی حرفه‌ای و فرصت ارتباط نزدیک با کارجویان در نمایشگاه کار، از جمله مزایای انتشار آگهی در این سایت برای کارفرمایان است.

کارفرمایان با عضویت در سایت جاب ویژن و ثبت آگهی در آن، احتمال دیده‌شدن آگهی‌های استخدام خود توسط کارجویان توانمند را افزایش می‌دهند و می‌توانند نیروهای کاری خود را از بین بهترین نیروهای متخصص کشور استخدام کنند.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

3 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

4 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

6 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش