با جغدها کنفرانس برگزار کنید

0
470

با جغدها کنفرانس برگزار کنیدکالاسودا- فرقی نمی کند مدرس دانشگاه باشید یا صاحب یک کسب و کار بزرگ. در هر حالت و وضعیت،این روزها استفاده از ابزارهایی برای برگزاری کنفرانس های ویدئویی ، بسیار پرطرفدار شده است.
یکی از رایج ترین ابزارها برای برگزاری کنفرانس های ویدئویی استفاده از ابزارهایی مثل ویدئوپروجکشن ها یا اپلیکیشن های ارتباط از راه دور است. ابزارهایی که روز به روز توسعه پیدا می کنند و مدرن تر از گذشته می شوند.یکی از جدیدترین ابزارهای برقراری ارتباط  ویدئویی  Owl نام دارد.
محصولی که با سرمایه گذاری شرکت اندی روبین طراحی شده است. دوربین Owl Labs یک محصول کنترل از راه دور است که تصاویر 360 درجه را به مخاطبان ارائه می دهد. از مزایای این دوربین می توان به قابلیت زوم خودکار و کنترل رباتیک صحنه ها اشاره کرد. درواقع این دوربین قادر است توسط سنسورهای هوشمند، اشخاصی که گویندگان اصلی کنفرانس هستند تشخیص داده و به سمت آنان تغییر جهت دهد.
ظاهر این دوربین بسیار زیبا و شبیه به یک جغد طراحی شده است. این محصول تنها 2.5 پوند وزن دارد.از طریق USB  و بلوتوث و وای فای قابل کنترل است و با قیمت پایه 800 دلار به فروش می رسد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها