با دردسرهای توئیتری چکار کنیم؟

0
306

با دردسرهای توئیتری چکار کنیم؟|کالاسودا

کالاسودا – توئیتر میتواند برای شما دردسرهایی را در زمینه محتوا روی این پلتفرم ایجاد کند. با اپدیتهای جدیدی که این اپلیکیشن برای شما فراهم میکند میتوانید از شر این ازار و اذیتها خلاص شود.

هنگامی که قوانین و مقررات توئیتر را میخوانید، میتوانید مواردی از قبیل ذیل را بلاک کنید: رفتارهای تهدیدی، اکانتهایی که با هدف اولیه خشم و ازار ساخته شده اند، توهین و اهانت به دیگران، کاربرانی که با چند اکانت مختلف به ازار دیگران می پردازند و …

این لیست پایان باز دارد و توئیتر برای افرادی که مورد ازار قرار میگیرند، کمک کرده که بتوانند جلوی این رفتارها را بگیرند. توئیتر روشهای متفاوتی برای گزارش یک توئیت فراهم کرده است. شما میتوانید ان را به صورت مستقیم روی تایم لاین ان فرد گزارش دهید. برای این کار کافیست روی توئیت کلیک کرده و ان را گزارش دهید. اما اگر میخواهید اکانت فردی را که بلوک کرده اید گزارش دهید، این فرایند اندکی متفاوت است. بدین ترتیب باید روی پروفایل فرد رفته و گزینه Report را از منو انتخاب کنید. بلاک کردن افراد میتواند ابزاری قدرتمند برای جلوگیری از ازار و اذیتهای فردی باشد. راه دیگر ان فیلتر کردن نوتیفیکیشن هاست.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها