با «سلفی تایپ» نگران تایپ روی گوشی با دستان کثیف خود نباشید

0
1735

محصول SelfieType یکی از دستاوردهای تیم C-Lab سامسونگ است که در نمایشگاه CES 2020 درباره آن بیشتر گفته خواهد شد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، لابراتوار تحقیقاتی سامسونگ هر سال روش‌های عجیب و غریبی را برای حل برخی مشکلات ارائه می‌کند که یکی از آنها تایپ روی هوا جلوی دوربین سلفی گوشی است.

با SelfieType می‌توان به وسیله دوربین سلفی گوشی و نیز هوش مصنوعی‌ای که حرکت انگشتان دست را به کارکترهای نوشتاری تبدیل می‌کند؛ عملیات تایپ را در هوا انجام داد، در حالی که دستانتان کثیف بوده و نمی‌خواهید موبایل را لمس کنید.

هوش مصنوعی قادر به خواندن حرکات دست شما و معادل سازی کلمات است.

پروژه دیگری که تیم C-Lab انجام داده و قرار است در نمایشگاه CES به معرض تماشا بگذارد، مخصوص افرادی است که از ریزش مو رنج می‌برند.

پروژه موسوم به Becom با استفاده از هوش مصنوعی و اپلیکیشن تعبیه شده روی موبایل، سر کاربر را اسکن کرده و موهای مرده ،تراکم فولیکول و سایر صفات طبیعی را شمارش کرده و سپس بهترین راه حل برای ممانعت از ریزش مو را ارائه می‌کند.

مورد چشمگیر قابل ارائه بعدی در نمایشگاه، Hyler خواهد بود که پرینت را به متن دیجیتال قابل سرچ تبدیل می‌کند.

همچنین SunnySide تابش مصنوعی خورشیدی خلق می‌کند که با گذشت زمان تغییر کرده و در تولید ویتامین D بدون ضرر به شما کمک می‌کند.

تیم C-Lab سامسونگ از طرف دیگر برخی استارتاپ‌های مطرح {از جمله Circulus،FITT،Vtouch، Smoothy} با ایده‌های متفاوت را نیز معرفی خواهد کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها