با صدایتان در لینکدین به دیگران پیام دهید

0
767

کالاسودا – شبکه اجتماعی متمرکز بر شغل لینکدین اخیرا از یک ویژگی جدید برای اپلیکیشن گوشی همراه خود پرده برداشت است و آن توانایی ارسال پیام های صوتی به دیگر کاربران است.

در این ویژگی شما میتوانید صدای خود را ضبط کنید و این پیام را برای دیگران ارسال کنید. به عبارت دیگر، این ویژگی درست همانند ویس میل یا صندوق پستی صوتی است، یکی از چیزهایی که البته بسیاری از کاربران آن را دوست ندارند، چرا که همیشه نمی توانند به ویس ها گوش کنند و ممکن است در برخی مکان ها نیز هندزفری در دسترس نداشته باشند تا بتوانند انها را گوش کرده و پاسخ صوتی دهند.

بنابراین شاید به جز معدودی از افراد که دوست دارند واقعا از این ویژگی استفاده کنند، دیگران منتظر چنین چیزی نباشند و هیچ گاه نیز از آن استفاده نکنند. طرز کار این ویژگی بدین صورت است که کاربران می توانند یک پیام صوتی که طول ان می تواند تا ۱ دقیقه باشد را تنها با ضربه زدن و نگه داشتن آیکون میکروفون در صفحه کلید برنامه ضبط کنند. برای آموزش دیلیت اکانت لینکدین نیز این مقاله را مشاهده کنید.

با برداشتن دست از روی دکمه ریکورد، پیام به صورت خودکار فایل ضبط شده را می فرستد یا می توان درست مانند ضبط صدای تلگرام، با کشیدن ان به سمت آیکون، پیام را حذف کرد. پیام های صوتی به اپلیکیشن این برنامه در iOS و Android اضافه شده، اما به تدریج در اختیار کاربران دیگر پلتفرم ها نیز قرار خواهد گرفت.

علیرغم تنفر گسترده ای که از این مسیج های صوتی در پلتفرمی چون لینکدین انتظار می رود، خود این شبکه معتقد است که هنوز دلایل خوبی برای استفاده از پیام های صوتی وجود دارد. بدین معنی که ارسال یک پیام با صدای خود شخص، ساده تر  از تایپ است و در زمان کمتری این پیام به فرد می رسد.

به علاوه بر آنجایی که صحبت کردن سریعتر از تایپ کردن به انجام می رسد، می تواند در زمان صرف شده برای افراد صرفه جویی کند. این شبکه اجتماعی می گوید: پیام های صوتی برای توضیح ایده های طولانی تر و پیچیده تر بدون زمان و دخالت تایپ و ویرایش عالی هستند.

البته مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که لینکدین محدودیتی برای ارسال تعداد پیام صوتی قائل نشده است و کاربران می توانند پیام های صوتی بی شماری به یکدیگر بفرستند. این موضوع می تواند برای بسیاری آزار دهنده باشد حتی اگر با استفاده از صدای خود قادر باشید که ارتباطات را شخصی تر کرده و ارتباط موثری برقرار کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید