با پرداخت اشتراک ماهانه پورشه سوار باشید

0
414
با پرداخت اشتراک ماهانه پورشه سوار باشید|کالاسودا

با پرداخت اشتراک ماهانه پورشه سوار باشید|کالاسوداکالاسودا_شرکت خودروسازی پورشه در نظر دارد  یک سرویس اشتراک ماشین آنلاین به راه بیندازد . سرویسی که از طریق آن بسیاری از افراد می توانند به پورشه سواران بپیوندند .

این برنامه به شکل  آزمایشی در منطقه آتلانتا از 2000 دلار در هر ماه شروع می شود. این سرویس، اشتراکی را برای مشتریان فراهم می کند که می توانند، به تعدادی از اتومبیل های ورزشی و SUV ها دسترسی داشته باشد، و در برابر این دسترسی باید از 2000 دلار در هر ماه پرداخت را آغاز کنند.

این شرکت مشهور خودروسازی اعلام کرده در نظر دارد از طریق این برنامه امکان دسترسی به خودروهای مختلف را بر اساس  یک برنامه ی قابل انعطاف در اختیار کاربر قرار  دهد.

این برنامه ، بخشی از استراتژی 2025 شرکت است که می خواهد به «میل مشتریان به تجربه اتومبیل های ورزشی گروه خودروسازی پورشه» جامه عمل پوشانده و کمک کند.

یکی از سخنگوهای این  شرکت  در این خصوص گفت؛گسترش این طرح  به بازارهای دیگر پس از بازخورد از مشتریان آتلانتا مشخص خواهد شد.

عضویت در این طرح  هر ماه به مشتریان امکان دسترسی به مدل هایی مانند 718 Boxster، 718 Cayman S و شش مدل دیگر پورشه را می دهد. گرچه این طرح یک برنامه جانبی گران تر نیز دارد . که یک پرداخت 3000 دلاری را شامل می شود و هر ماه به کاربر کمک می کند با یکی از 22 مدل مشهور این شرکت ، مانند Cayenne E-Hybrid.رانندگی کند.

اشتراک در Porsche Passport مالیات خودرو و ثبت، بیمه و سایر جزئیات قانونی را پوشش می دهد. برای عضویت در این طرح لازم است؛  ابتدا یک هزینه 500 دلاری برای فعال سازی این سیستم پرداخت شده و سپس کاربران اپل iOS و اندروید  ضمن دانلود برنامه های مربوط به خودرو در همان روز یا روز  آینده از طریق برنامه Passport Porsche با سیستم اشترک گذاری خودرو کار کنند .

نظر شما چیس ؟آیا عضویت در برنامه های اینچنینی می تواند مشابه با خرید یک خودروی لوکس کاربرد داشته باشد ؟ درواقع لذت استفاده اشتراکی از خودروهای لوکسی مثل پورشه می تواند روحیه تنوع طلب ماشین بازها را اقناع کند؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها