با  پهباد جدیدSkydio’s سلفی بگیرید

0
565
سلفی،دوربین،Skydio

سلفی،دوربین،Skydioکالاسودا_پهباد جدید Skydio’s ، محصولی مفید و کاربردی است . محصولی ویژه برای عکس و عکاسی . با کمک این پهباد می توان در هوا عکس گرفت . نواوری به خرج داد. و البته متفاوت بود .

بر اساس اطلاعات اولیه ، سرعت پرواز این پهپاد به ۴۰ کیلومتر در ساعت می رسد . افزون بر این ،  با استفاده از ۲ باتری می توان آن را برای ۱۶ دقیقه پرواز شارژ کرد.

اما Skydio’s را می توان جزو میان وزن ها دسته بندی کرد . چرا که نه سنگین است نه سبک . درواقع این پهپاد یک کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن ۳۳ در ۴۱ در ۴ سانتیمتر است.

گرچه فعلا  Skydio’s به تولید انبوه نرسیده است .در حال حاضر خرید این پهپاد  در کشورهای امریکا و کانادا قابل خرید است .  قیمت این پهباد  ۲۵۰۰ دلاراست . این پهباد  با حرکت خودکار در اطراف کاربر از وی عکس و ویدئوی فوق دقیق تهیه می کند.

از دیگر ویژگی های این پهباد می توان به پردازشگر Nvidia Jetson TX1، قابلیت ضبط ویدئو با دقت ۳۰ فریم در ثانیه با دقت ۱۰۸۰ پیکسل یا ۶۰ فریم در ثانیه اشاره کرد .

این پهپاد  ۱۳ دوربین دارد . با توجه به هوش مصنوعی بالایی که این پهباد دارد .  می تواند حرکت کاربر هدف را ردگیری کند. در نتیجه از برخورد با موانع احتمالی نیز جلوگیری کند.

دو محور مستقل برای تثبیت حرکات دوربین، ۶۴ گیگابایت حافظه برای ذخیره سازی ۱.۵ ساعت ویدئو با دقت ۴k یا ۴.۵ ساعت ویدئو با دقتFull HD از جمله دیگر امکانات مهم این محصول است .

نظر شما چیست ؟.آیا با کمک چنین محصولاتی می توان عکاس های حرفه ای شد ؟.شاید به نظر برسد این جور ابزارها برای عام مناسب نیستند . باید دید در بلند مدت چه فروش و استقبالی منتظر این پهباد خواهد بود .