پوشش زنده رویداد The Game Awards 2019

0
449

رویداد The Game Awards 2019 تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود. با کالاسودا برای پوشش زنده و کامل این مراسم همراه باشید.{روز جمعه 22 آذر 1398 ساعت 8 صبح این مراسم پایان یافت.}

مراسم The Game Awards به شکل کنونی خود از سال 2014 در حال برگزاری است و به وسیله آقای جف کیلی (Geoff Keighley)، برگزار و مجری گری می‌شود. از همان سال اولی که The Game Awards کار خود را آغاز کرد، در انتهای هر سال میلادی، یک شب به یادماندنی و بسیار هیجان انگیز برای گیمرها و البته سازندگان و توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی به وجود آمد و صنعت بازی‌های ویدیویی به نوعی بهتر و بزرگتر از قبل دیده شد.

مراسم یا رویداد گیم اواردز، امسال نیز قرار است برگزار شود و تنها چند ساعت تا زمان برگزاری آن زمان باقی مانده است. باز هم باید منتظر معرفی بازی‌های ویدیویی جدیدی در این رویداد باشیم و همچنین سازندگان و ناشران محبوب خود را هنگام توضیح دادن درباره بازی مربوطه را مشاهده نماییم. علاوه بر این، طبق سنت هر ساله‌ی مراسم، قرار است بهترین بازی‌های سال 2019 در هر سبک معرفی شود و در آخر، ارزشمند ترین تندیس به بهترین بازی سال داده شود که می‌تواند لحظات به یادماندنی و خاصی را خلق نماید. شما عزیزان می‌توانید فهرست کامل نامزد‌های گیم اواردز سال 2019 را از طریق لینک زیر مشاهده نمایید:

در قسمت زیر بخشی برای شما قرار داده شده که می‌توانید مراسم را به صورت زنده و از ساعت 5 بامداد تماشا نمایید:

Watch live video from thegameawards on www.twitch.tv

همچنین در قسمت زیر، بخش لایو بلاگ مربوط به مراسم گیم اواردز 2019 قرار دارد که شما را به صورت متنی از لحظه لحظه مراسم و اتفاقات آن آگاه می‌سازد. همچنین تصاویری مهم از مراسم در این لایو بلاگ موجود خواهد بود.


عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها