با کمک گوگل استیکر اختصاصی بسازید

0
1332

کالاسودا_ اگر با وجود برنامه ای مانند مموجی اپل یا بیت موجی اسنپ چت باز هم استیکری از خود ندارید می توانید با استفاده از این برنامه استیکر اختصاصی بسازید.

افزونه ساخت استیکر اختصاصی

گوگل با طراحی این برنامه فرآیند ساخت استیکر روی سیستم عامل اندروید را آسان تر کرده است. این افزونه به کیبورد گوگل اضافه می شود و نام آن مینیز است. این افزونه به شما اجازه می دهد عکس سلفی خود را به حالت استیکر شبیه خود در آورید.

این افزونه از یک سری اطلاعات برنامه نویسی استفاده می کند تا بتواند استیکر اختصاصی شما را بسازد. این موضوع می تواند توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

در حال حاضر حدود 100 سبک مختلف از استیکر در این برنامه وجود دارد که نزدیک ترین استیکر به عکس شما را پیدا و آن را پیشنهاد می کند.

اعمال تغییرات در استیکر اختصاصی

شما حتی می توانید این استیکر اختصاصی را ویرایش کنید و حالت چهره یا مو یا حتی رنگ بخش های مختلف را تغییر دهید.

زمانی که استیکر اختصاصی آماده شد می توانید آن را به کیبورد گوگل خود اضافه و از آن در برنامه های مختلف استفاده کنید.

این افزونه شباهت بسیاری به افزونه سلفی استیکر برنامه Allo دارد که گوگل چند وقت پیش این برنامه را به طور کامل تعطیل کرد.

توضیحاتی در مورد شرکت گوگل

گوگل یک شرکت آمریکایی و معروف در زمینه فناوری اطلاعات است. این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آنها در دانشگاه استنفورد به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند. گوگل در ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ آگوست ۲۰۰۴ انجام شد. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت 20 سال، یعنی تا سال ۲۰۲۴ در کنار هم کار کنند. این شرکت هم اکنون پیشرو در صنعت تکنولوژی است و فعالیت های بسیاری در این صنعت داشته است. از فعالیت های اخیر این شرکت می توانیم به تولید تلفن های همراه مختلف، عینک گوگل و خیلی موارد دیگر اشاره کنیم.

سرگئی برین از مدیران کاریزماتیک این شرکت است که زندگی شخصی خاصی دارد و به تنهایی توانسته نگاه خیلی از علاقه مندان به شرکت گوگل را به خود جلب کند.

گوگل یکی از رقبای اصلی اپل و مایکروسافت محسوب می شود.

امیدواریم که از این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها