با google flight  تاخیرهای پروازی را دور بزنید

0
350
با google flight  تاخیرهای پروازی را دور بزنید|کالاسودا

با google flight  تاخیرهای پروازی را دور بزنید|کالاسوداکالاسودا_ افزونه google flight  یک ابزار کاربردی برای کاربرانی است که سفرهای هوایی زیادی را تجربه می کنند و قصد دارند از طریق یک ابزار مناسب سفرهای هوایی خود را بهبود بخشند .

طی روزهای برفی تهران ، بسیاری از مسافران هوایی تجربه ای تلخ را پشت سر گذاشتند . تجربه در راه ماندن و پرواز نکردن به دلیل وضعیت آب و هوایی . موضوعی که برخی را عصبی و برخی دیگر را نگران می کرد. با این وجود ، خیلی ها هم فکر می کردند کاش اساسا از خانه خارج نشده بودند . درواقع آن ها معتقد بودند؛ اگر می دانستند پروازشان تاخیر دارد و یا قرار است در فرودگاه معطل شوند ، دیرتر از خانه حرکت می کردند .

اکنون گوگل با برنامه ای جدید ، کاربران ناراضی از تاخیرهای پروازی را خوشحال کرده است . این برنامه که gogle flight  نام دارد ، با بهره گیری از هوش مصنوعی ، تاخیر پروازهای مختلف را تا ۸۰ درصد صحیح تخمین می زند .درواقع این یک حسن بزرگ است که ابزار گوگل هیچ فردی را سر کار نمی گذارد ، چرا که  Google Flights تنها تاخیرهایی را نشان می دهد که احتمال وقوعشان بیش از ۸۰  درصد است. این پیش بینی ها با مشخصات کامل ، یعنی همراه نام شرکت هوایی و دلیل تاخیر نشان داده می شوند.به کمک این ابزار ،  گوگل می تواند قبل از شرکت هواپیمایی، وجود تاخیر در پرواز را به مسافران اطلاع دهد.

google-flights|کالاسودا شرکت گوگل  با استفاده از هوش مصنوعی می تواند تاخیر در پروازهای تجاری را نیز به طور دقیق پیش بینی کند.روش کار گوگل به این ترتیب است که  با استفاده از سوابق اطلاعات خطوط هواپیمایی از جمله موارد مربوط به تاخیرهای پرواز، مشکلات آتی را نیز پیش بینی می کند.

نظر شما چیست ؟آیا این تکنولوژی می تواند برای کشوری مثل ایران نیز تاثیر گذار و کارامد باشد ؟