بدترین گجت های سال 2018 ؛ در یک کلام ناامید کننده

0
567
بدترین گجت های سال 2018 ؛ در یک کلام ناامید کننده

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بدترین گجت های سال 2018 بپردازیم که می تواند در نوع خود برای شما دوستان جالب توجه باشد.

حالا به نظر می رسد که بهترین زمان برای معرفی بدترین گجت ها است. گجت هایی امسال بودند که اصلا جالب نبودند و به معنای واقعی افتضاح و ناامید کننده بودند. شاید شرکت های تولیدکننده این گجت فکر نمی کردند که این گجت ها به این صورت عمل کنند و برای کاربران مورد قبول واقع نشدند. بریم سراغ بدترین گجت های سال 2018 :

1- Facebook Portal و Portal+بدترین گجت ها  Facebook Portal و Portal+

شاید به صورت تئوری این دو گجت مقرون به صرفه بودند و هدف شرکت فیسبوک هم این بود که کاربران با استفاده از این دستگاه تماس های ویدئویی بی نظیری را برقرار کنند. نکته جالب اینکه ما به صورت ماهانه حدودا 1.3 میلیارد تماس تصویری در جهان داریم. قیمت این دو دستگاه 199 دلار و 349 برای نسخه Portal+ بود که این قیمت البته شاید برای این دو دستگاه ناچیز به نظر می رسید. در هر صورت این دستگاه نتوانست نگاه کاربران را به خود جلب کند ولی سخنگوی این شرکت اعلام کرده که فکرهای تازه ای برای این دستگاه دارد.

2- گوشی Palm Phoneبدترین گجت ها گوشی Palm Phone

به تازگی گوشی Palm Phone به بازار عرضه شد ، این گوشی تلاش کرده بود تا جای گوشی های اپل و گوگل را بگیرد ولی نتوانست به این هدف خود دست پیدا کند. فعلا این گجت جز بدترین گجت های سال 2018 انتخاب شده است و باید دید در سال آینده می تواند از این لیست خارج شود یا خیر.

3- کارت گرافیک Nvidia RTX 2080 TIبدترین گجت ها کارت گرافیک Nvidia RTX 2080 TI

خیلی ها می گویند این کارت گرافیک هم برنده بود و هم بازنده. این کارت گرافیک سریع ترین کارت گرافیک موجود در جهان است. نوع Titan RTX هم گفته شده که سریع تر از نوع کنونی است. همین موضوع است که باعث می شود تا RTX از نوعی برنده محسوب شود. یکی از مواردی که باعث می شود این کارت گرافیک در این لیست قرار گیرد قیمت آن بود. این کارت گرافیک قوی و با کیفیت بوده ولی از نظر قیمتی بالا است.

4- گوشی HTC U12+بدترین گجت ها  گوشی HTC U12+

می توانیم به راحتی بگوییم که چرا گوشی HTC U12+ در این لیست قرار دارد. مشخصات این گوشی فوق العاده است ، صفحه نمایش بزرگ ، کیفیت بالا قطعات و تحت برند HTC است. آیا همین مسائل نباید باعث می شد که تا این گوشی جز بهترین ها باشد. یکی از مواردی که باعث شده تا این گوشی در لیست بدترین گجت های سال 2018 قرار بگیرد این بود که اندازه غیر معمولی دارد. مشکل دیگر این گوشی دکمه پاور است.

قطعا تمام این گجت هایی که به شما معرفی کردیم ، سعی داشتند که بهترین عملکرد را در سال 2018 داشته باشند ولی با توجه به شرایط موجود و اتفاقات پیرامون آنها بود که توانست جلوی پیشرفت و عملکرد درخشان آنها را بگیرد. باید دید که در سال جدید چه گجت هایی به این لیست اضافه خواهد شد.

نظر شما در مورد این گجت ها چیست؟

منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها