بدخوابها با این ماسک راحت بخوابند

0
309
بدخوابها با این ماسک راحت بخوابند|کالاسودا

بدخوابها با این ماسک راحت بخوابند|کالاسوداکالاسودا – هدفون ماسکی برای افراد بدخواب یا افرادی که از بی خوابی رنج میبرند طراحی شده است که میتواند به بهبود خواب انها کمک کند. این ماسک خواب دارای هدفونهای داخل شگفت انگیزی است.
دوست دارید که با یک متحد قدرتمند در مقابل بیخوابی شبانه خود همدست شوید؟ پس بهتر است که هدفونهای ماسک دار Sleep Eye Mask را تجربه کنید. این هدفون ماسکی نفوذ هرگونه نور خارجی را به چشمهای شما غیرممکن ساخته و موسیقی ملایمی از ان پخش میشود، یا اینکه میتوانید به نوارهای خواب، موسیقی مورد علاقه خود یا پادکستها در حالتی راحتی گوش دهید. این ابزار همچنین به آرامشبخشی بهتر مغز شما برای فرو رفتن به خوابی ارام کمک میکند ومیتواند به دور سرشما چرخیده شده و کاملا مانع ورود نور و سرو صدای محیط شود.
این هدفون خواب آور به لطف ساختاری با  فوم های فوق العاده نرم و پوشش مخملی، سر شما را در هنگام خواب اذیت نخواهد کرد و حتی در سفرهای طولانی نیز میتوانید ان را درون هواپیما یا جاده مورد استفاده قرار دهید. همچنین ان دارای قابلیت اتصال به گوشی هوشمند یا دستگاه های صدا را خواهد داشت،  و اندازه هدبند ان با سایز سر شما قابل تنظیم است. نکته جالب دیگر قابل شستشو بودن این هدفون در داخل ماشین لباسشویی است.  Sleep Eye Mask تنها حدود 25 دلار قیمت دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها